پرنيان جوني پرنيان جوني ، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

نفس من و بابا

هشت ماهگيت مبارك ماماني

1392/11/30 12:12
نویسنده : ماماني
628 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عروسك ماماني 

امروز 29 بهمن ماهه و شما هشت ماهت تموم شد و وارد نهمين ماه از زندگي پر بركتت شدي نفسم . الهي قربونت برم الهي كه 80 ساله بشي ماماني 

من و بابايي يك دنيا دوست داريم و به وجودت افتخار مي كنيم . روزي هزار بار خدا رو شكر مي كنم كه تو رو داريم . تو بهترين هديه خدايي 

گل نازم 

چند روزي هست كه لثه هاي خوشگلت درد مي كنه . پستونكت رو با حرص گاز مي گيري . من هم هر روز به عشق ديدن مرواريدهاي قشنگت لثه هات رو بازديد مي كنم . الهي كه راحت دندونات جوونه Zähne Zaehne Zahn Teeth Toothبزنه عسلم . درد و بلات به جونم عزيز 

پرنيانم 

ديشب كه من و بابايي شام مي خورديم تا ازت غافل مي شدم هجوم مي آوردي توي بشقاب . ماماني هم كه شما رو خيلي دوست دارم و دلم نمي خواد اذيت بشي يكم برنج ساده ريختم توي ظرفت و با قاشق دادم دست كه مثلاً غذا بخوري ولي آنقدر درگير شدي كه من و بابايي يادمون رفت شام بخوريم و كلي بهت خنديديم 

آخرش هم كلي اعصاب قشنگت بهم ريخت .......

الهي قربونت برم شيرينم . دوست دارم مي بوسمت هوارتا 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مامان هیمن
29 بهمن 92 15:34
سلام عزیزم خوب هستین.ایشالا که همیشه شاد و سلامت باشین
ماماني
پاسخ
مرسي مهربونم خوبم
مامان هیمن
29 بهمن 92 15:38
هشت ماهگیت مبارک عزیزم
ماماني
پاسخ
مرسي خاله جونم
مامان هیمن
29 بهمن 92 15:40
ایشالا راحت دندوناش در میانقربون غذا خوردنت عزیزم
مامان آیهان کوچولو
29 بهمن 92 17:33
مگه میشه با وجود وروجکا غذا خورد یا با شیرین کاریاشون حواس آدمو به خودشون جلب میکنن یا با کشیدن سفره. 8ماهگیت مبارک پرنیان جون.
ماماني
پاسخ
مرسي خاله جونم آيهان جوني رو ببوس
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
29 بهمن 92 23:02
زيباترين سلام دنيا طلوع خورشيد است ان را بدون غروبش تقديمت ميكنم
ماماني
پاسخ
قربونت عقش من ! عاشقتم ريفيق
نازي مامان پورياپارسا
30 بهمن 92 1:25
نوش جونت گلم .انشالله دندوناتم به سلامتي درمياري خوشگل خاله
ترنم
30 بهمن 92 12:14
ای جانم 9 ماهگیت مبارک پرنیان خام ایشالله 80 ساله بشی زیر سایه مامان بابات
ماماني
پاسخ
فدات عزيزم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
30 بهمن 92 12:56
عزيزم هشت ماهگيت مبارك....چه حالي كردي با برنج ها خاله جونم.....
ماماني
پاسخ
مرسي خاله مهربونم خيلي خوشمزه بودن خاله
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
30 بهمن 92 12:57
انشالله مرواريدهات راحت در بيان عزيز دلم
مامانی غزل جون
30 بهمن 92 23:47
چه پیش بند قشنگی داری عزیزم قربونش برم اعصابش که خورد میشه قیافش دیدنی شده
سمیه
1 اسفند 92 0:31
ترنم
3 اسفند 92 7:43
ممنونم عزیزم خدا یه جو جوی خوشگل مثل پرنیان بهم بده قورتش میدم
فریبا
3 اسفند 92 15:12
8 ماهگیت مبارک پرنیان جون خالهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ماماني
پاسخ
مرسي خالهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه جونم
زهرامامان آرتا
4 اسفند 92 0:24
عزیزکم نوش جونت نمیذاری مامان بابا غذا بخورن شیطونی میکنی ایشالله دندونا هم به سلامتی دربیاد
باران قاصدک
6 اردیبهشت 93 23:45