پرنيان جوني پرنيان جوني ، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره

نفس من و بابا

عاشقانه اي براي دخترم در روزهاي پاياني سال 92

1393/2/29 9:19
نویسنده : ماماني
884 بازدید
اشتراک گذاری

فرشته كوچولوي مامان

روزها یکی پس از دیگری به پایان می رسند... 

می بینی؟! دست در دستان تو  تمام راه را رفتيم. شنیدم کسی میگفت: چشمانت را ببند!

اعتماد کن... به قیمت تمام روزهای رفته

چشم هایــم را بستم...اعتماد کردم...!

روزی... چشمانم را باز کردم؛

چیزی به نام " عشـــــق "در راهِ همپا شدنِ با تو ديدم 

نازنینم

نمیدانی چه روزهایی را با شوق دیدار چشمان تو سرکردم همانطور که قبل از آمدن تو رویایش را در سر پرورانده بودم و چه شبهایی را به شوق باز شدن دوباره چشمان تو به دنیا روز میکنم ..

میبینی ؟من هرروز بیشتر عاشق آن چشمان نازنینت میشوم ..آخر هیچکس اینطور عاشقانه به من نگاه نمیکند که تو مرا میبینی .نمیدانی چقدر لذت بخش بود وقتی که بار اول خندیدی وقتی که بار اول به سمتم آمدی فکرنمیکردم که آغازهمه روزم باشی

دخترم ،

ای که همه داشته ونداشته های مرا توبه تنهایی جوابی هستی نیکو...دنیای من گرد آمده درچشمان پرازخنده ات...کاش مراصدایی بود تافریاد کنم حسی را که روزها وماه هاست مرادرخودش غرق کرده

در دوردستها که خدامیان چشمهایت خانه کرده بود...من بیقرار منتظر آمدنت بودم و توکه انگار دل
نمی کندی از لبهای فرشتگان طنین آوازتوبود که انگارگوشهایم جزتو نمیشنید...

خداوند تورا به من هدیه دادو من همیشه دلشوره دارم از اینکه شاید آنچه میپنداشتم نباشم نفس هایت که به گونه هایم ساییده می شود انگار آرامش بهشت را به چشمهایم میفرستی.

دستهایت که می چرخد ومیان دستهایم پنهان می شود...خنده هایت که ریش میشوم وعاشق چشمهایت که عمق نگاهم را می کاود و من همیشه تو راکم داشته ام.

از داشته هایم دلتنگ که میشوم انگارصدای گریه های توست...تنها نوازشی که مرا بخودفرو میبرد که توفرشته ای یا نه.....نمی دانم...

اما همین بس که چشمهای خداوند میان دستهای من وتو پیداست.

من به خود میبالم که در این گوشه دنیا به امیدی زنده ام نه عشق هست نه آرزو چرا که عشق را هوس گرفته و آرزو را روزگار  ..... من به خود می بالم که در این گردی اعجاب انگیز به تو وابسته ام،

تو ساده اي ساده تر از بی رنگی،  پاکي پاکتر از یکرنگی به تو می بالم. دوستت دارم اندازه دنیا،

يك سال گذشت با تمام خوبيها و بديها ، غمها و غصه ها ولي براي من بهترين سال زندگيم بود چون خداي من هديه اي به پاكي تو به من عطا كرد 

من عاشق خوشحالی و شادی وشورم دوست دارم که همگی در سال جديد شاد بمانیم بدون گریه بدون غم و غصه بدون دلتنگی..الهي كه هميشه شاد باشي دختركم 

بهترينها رو برات از خداي پاكي ها آرزو مي كنم . هميشه شاد باشي . خيلي خيلي دوست دارم پرنيانم 

آرام جان من....اگرآزردمت یافراموشت کردم...فراموش مکن که تورا با فرشته ها پیوند زده اند.میان باغچه کوچک بهشتی خود...جایی برایم بگذار

همیشه دوستت دارم

                                                                              کسی که روزی مادر صدایش خواهی زد

 

گذر عمر پرنيانم به روايت تصوير 

92/3/29- اولين روز تولد 

92/4/29- اولين ماه تولد

 92/5/29 دومين ماه تولد 

 سومين ماه تولد 

 چهارمين ماه تولد 

پنجمين ماه تولد

ششمين ماه تولد

هفتمين ماه تولد 

هشتمين ماه تولد 

و نهمين ماه.....

اين آخرين دلنوشته ماماني براي تو فرشته كوچولوم توي سال 92 بود انشأله به شرط حيات سال آينده با عشق برايت همچنان مي نويسم تا روزي بخواني شايد مجالي نباشد براي مرور خاطراتم ...... 

 

پسندها (1)

نظرات (27)

مامان بردیا شیطون
26 اسفند 92 13:35
جووووووووووووووووووووووووونم از اولش ناناز بوده ماشالا... فدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااش
مامان بردیا شیطون
26 اسفند 92 13:36
ای کاش که هر لحظه بهاری باشی هر روز پر از امیدواری باشی هر 365 روز امسال سرگرم شمردن هزاری باشی ! . . . آرزو دارم نوروزی که پیش رو داری آغاز روزهایی باشد که آرزو داری نوروزتان پیشاپیش شادباد . .
مينا مامان اميرعلي
26 اسفند 92 21:31
ماشاالله دختر گلت روز به روز بزرگتر و خوشگلتر ميشه ايشالله سال نو خوب و پربركتي داشته باشين
ماماني
پاسخ
مرسي خاله جون الهي كه براي شما هم همينوطر سال خوبي باشه خاله جوني بوس
آوايي ... (لي لي)
27 اسفند 92 11:40
سلام خوبين خوشين سلامتين.... خواهر مام تو لينك هاي شما نيستيماااااا الان ديدم.... ببخش من يادم ميره نيست كه فكرم زيادي آزاده هي فراموش ميكنم تعداد لينك هارو زياد كنم از تو تنظيمات امروز حتماً انجامش ميدم.... محم حك شدن روي قلب ادمه نه تو لينك ها.... شما توي قلب منين
آوايي ... (لي لي)
27 اسفند 92 11:41
اي جانم عزيزم هلو بوده هلوتر شده.... ببوسيدش لطفاًخدا حفظش كنه براتون
مامان آیهان
27 اسفند 92 12:12
تو مسیر رسیدن بهار شاخه های خشکیده دلتو تو آتیش امروز بسوزون تا گرم شه دل مهربونت! 4شنبه سوری مبارک!
مامان هیمن
27 اسفند 92 13:41
متنت خیلی زیبا بود.ایشالا سالی سرشار از سلامتی و شادی براتون آرزومندم.پیشاپیش سال نو رو تبریک میگم
فریبا
27 اسفند 92 16:17
خالههههههههههههههههه قربون خشگلی هات برم زنده باششششششششششششششششششششششی خاله جونممممممممممممممممم دوست دارم پیشا پیش سال نو رو تبریک میگم عزیزم انشالاه که سالییییییی خوب و پر از موفیقت داشته باشییییییییییییییییییییییییییییییییییی
مامان آیهان کوچولو
28 اسفند 92 7:18
سلام انشالله سالی پر از خیرو برکت پیش رو داشته باشی. بهترینها برا پرنیان و مامانو بابای پرنیان. عیدتون پیشاپیش مبارک.
مطهره
28 اسفند 92 12:31
شما هم لینک شدی بازم پیشم بیا
مامان هیمن
28 اسفند 92 13:55
فروردینی های مغرور اردیبهشتیای صبور خردادیای باحال تیری های زود رنج مردادیای قدرت طلب شهریوری های خاص مهری های مهربون آبانی های صادق آذری های خوشرو دی ماهی های پایه بهمنی های خوش خنده و اسفندیای متواضع..... هیچی دیگه عیدهمتون پیشاپیش مبارک...
مامان هیمن
28 اسفند 92 13:57
فدای دختر ناز خاله بشم .مامانی واسش اسپند دود کن .پرنیان چون روز به روز خوشگلتر میشه
علامه کوچولو
28 اسفند 92 18:14
سال و مال و فال و حال و اصل و نسل و بخت و تخت بادت اندر شهریاری برقرار و بر دوام سال خرم، فال نیکو، مال وافر، حال خوش، اصل ثابت، نسل باقی، تخت عالی، بخت رام ******** سال نو مبارک ********
آوايي ... (لي لي)
29 اسفند 92 4:38
لينكت كردم خواهر
آوايي ... (لي لي)
29 اسفند 92 4:39
كرمان خوش بگذره خواهر جون .... ممنون از لطفت انشالله هميشه سلامت باشي
مامان آیهان کوچولو
29 اسفند 92 10:02
عیدتون مبارک پرنیان جونو مامانی [بوسه][بوسه]
مامانی غزل جوون
29 اسفند 92 14:29
بهار آمد که تا گل باز گردد / سرود زندگی آغاز گردد بهار آمد که دل آرام گیرد / ز درد و غصه ها فرجام گیرد دنیا را برایتان شاد شاد و شادی را برایتان دنیا دنیا آرزومندم . بهار بر شما مبارک
ماماني
پاسخ
عشقم عید شما هم مبارک غزل جون رو ببوس
مامان سه قلوها
4 فروردین 93 1:02
** باز کن پنجره را ** ** که بهاران آمد ** ** که شکفته گل سرخ ** ** به گلستان آمد ** سال نو مبارک
ترنم
6 فروردین 93 8:36
چه خوشگل بوده از روز اول ماشالله ایشالله عکساشو تا وقتی خانوم بشه برامون بذاری و از دیدن عکساش کیف کنیم
مامانی درسا
8 فروردین 93 2:31
نوروز این رفاقت را نگاهبانی می کند که باور کنیم قلبهامان جای حضور دوستانمان هستند . . . نوروزت مبارک و بهارت گلباران دوست من
ترنم
10 فروردین 93 8:20
من چرا نمیتونم عکسهای دختر گلتو ببینمعکسها برام لود نمیشن ولی دو سه تاشون لود شدن خیلی خوشگل بودن بوس بوس پرنیان
ماماني
پاسخ
نمی دونم ترنم جونم بوس خاله
زهرا مامان ارتا
10 فروردین 93 17:56
لحظات از آن توست آبي، سرخ، سياه ، سفيد رنگهايي را كه شايسته است بر آن بزن روزهايت رنگارنگ ، سال نو مبارك اميدوارم سالي پر از سلامتي و سعادت داشته باشي خواهر گلم
ماماني
پاسخ
مرسی عزیزم همچنین
آوايي ... ( لي لي )
11 فروردین 93 19:19
// // // // // &// // // // // // // // // // // // // // // اینا سبزه ی سیزده بدره اون وسطی رو برای رسیدن تو به همه ی آرزوهات گره زدم... "13بدر مبارک عزیزم" چيه خووووووووو ميخواستم اولين نفري باشم كه بت تبريك گفتم
ماماني
پاسخ
عزیزمی ای جونم اولینم
مامان ایمان
14 فروردین 93 17:08
سلام عزیزمم عید شما مبارککککککککککک سال خوبی داشته باشیدددددددددد بوسسسسسسسسسس
♥مامان متین جون♥
16 فروردین 93 13:58
خوگشل من عیدت مبارک گلمنگلی
نازي مامان پورياپارسا
16 فروردین 93 23:54
ماماني دستم به دامنتون کمک. پارساي ما بعدازمسافرت به شدت بغلي شده همون ني ني آروم الان تا ميذارم زمين باکلي اسباب بازي وکارتون تا به آشپزخونه نرسيدم اينقدرگريه ميکنه که اگه برندارمش ازحال ميره موندم چي کارکنم خواهش ميکنم راهنماييم کنين[ناراحت
باران قاصدک
6 اردیبهشت 93 23:40