پرنيان جوني پرنيان جوني ، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره

نفس من و بابا

دلم گرفته دختركم ....

1393/2/16 14:21
نویسنده : ماماني
696 بازدید
اشتراک گذاری

پرنيانم 

سلام با چند روز تاخير اومدم تا برات بنويسم . نوشتن براي تو به من آرامش و اميد مي ده . دخترم اين روزها ماماني خيلي بي حوصله و خسته هستم ولي چو مي گذرد غمي نيست و همين كه تو رو دارم دنيا دنيا اميد دارم و به همين اميد زنده ام . 

دختركم 

اين روزها دلم  هواي ديروز كرده  ، هواي روزهاي كودكيم را ، دلم مي خواهد مثل ديروز قاصدكي بردارم و آرزوهايم را به دستي بسپارم تا بسوي خدا ببرد . دلم مي خواهد دفتر مشقم را باز كنم و دوباره تمرين كنم الفباي زندگي را ، مي خواهم خط خطي كنم تمام آن روزهايي كه دل شكستم و دلم را شكستند . دلم مي خواهد اين بار اگر معلمم گفت در دفتر نقاشي خود هر چه مي خواهيد بكشيد ، من نردباني بكشم بسوي " خدا" دلم مي خواهد از خدا بپرسم " راستي خدا مي شود باز هم كودك شوم ؟؟؟ راستي خدا فردا هم دلم هواي امروز را خواهد كرد ؟؟؟! " 

عروسك دوست داشتني من

دوست دارم هميشه برايت شاد باشم و از شادي بنويسم ولي نازنينم يادت باشه تو زندگي آدم روزهايي هست كه دنيا با همه بزرگيش برات تنگ مي شه ، بي دليل دلت مي گيره و دوست داري فقط خودت باشي و خدا ، اين روزها ماماني خسته ام و دل كندم از دنيا و آدمهايش . فقط به اميد تو زنده ام و هميشه نگاه تو مرا اميدوار مي كند . 

دنياي من 

نعمتهاي زيادي دارم براي سپاس خداي مهربون . من تو رو دارم ، باباجون رو دارم و خانواده مهربوني كه بودنشون دليل بودنه منه . اين روزها فقط دلتنگم براي همه روزهايي كه ناخواسته گذشت ......

پسندها (6)

نظرات (21)

نازي مامان پورياپارسا
15 اردیبهشت 93 17:10
دوست مهربون وخوبم اميدوارم همه غمهاتوازخاطرببري وشادي محبت توقلبت جاي بگيره همه مامشکلات داريم ولي اول ازهمه شکرميکنيم به خاطرسلامتي ونعمتهايي که خدالطف کرده هميشه تنت سالم وروحت پرازشادي نشاط مهربونم .پرنيان نازموببوس
ماماني
پاسخ
قربونت برم گلم، من هميشه خدا رو شكر مي كنم بخاطر اين همه لطفي كه به من داره نمونش شما دوستهاي گلميد خواهري
♥پرنیان♥مامان متین
15 اردیبهشت 93 18:24
سلام چ متن با احساسی
ماماني
پاسخ
فداي تو ناناي من
♥پرنیان♥مامان متین
15 اردیبهشت 93 18:25
بفرمایین خصوصی
ماماني
پاسخ
اومدم نانا
فریبا
16 اردیبهشت 93 18:46
چی شدههههههههههههههههه دوستممممممممممممممم؟؟؟؟؟؟نبینم ناراحتیییییییییییییییییییییییییییی؟خیلیییییییییییی نگرانت شدمممممممممممممممم همین که پرنیان رو داری خداروشکررررررررررررررررررررررررررررررررررر عزیزمیییییییییییییییییییییییییییییییییی انشالاهههههههههههههه بهتر شده باشیییییییییییییییییییییییی
ماماني
پاسخ
فدات بشم چيزه خاصي نيست فقط يك دلتنگي كوچولو دوستم براي روزمرگي هام
مامان نی نی
16 اردیبهشت 93 21:33
آخی عزیزم راس میگی واقعا بعضی وقتها ادم همین طوری دلش می گیره دعا می کنم زود زود حالت به بهترین حال ها تغییر کنه
ماماني
پاسخ
قربونت برم عزيزم
لي لي
17 اردیبهشت 93 3:52
اي جانم عزيزم
ماماني
پاسخ
لي لي
17 اردیبهشت 93 3:54
ايشالله از غم درون فارق شي خواهري .... ميدونم و درك ميكنم حس اين لحظه هات و
ماماني
پاسخ
مرسي عزيزم
باران قاصدک
17 اردیبهشت 93 14:50
. . . . . . . . . . .*. . . . . . . ** * . . . . .. . . . . .*** . . * . . ***** . . . . . . . . . . .** . . **. . . . .* . . . . . . . . . . ***.*. . *. . . . .* . . . . . . . . . .****. . . .** . . . ****** . . . . . . . . . ***** . . . .**.*. . . . . ** . . . . . . . . .*****. . . . . **. . . . . . *.** . . . . . . . .*****. . . . . .*. . . . . . * . . . . . . . .******. . . . .*. . . . . * . . . . . . . .******* . . .*. . . . .* . . . . . . . . .*********. . . . . * . . . . . . . . . .******* . *** *******. . . . . . . . .** .*******. . . . . . . . * . ******. . . . . . . . * * . .***. . *. . . . . . .** . . . . . . .*. . . . . * . . . . .****.*. . . .* . . . *******. .*. .* . . .*******. . . *. . . .*****. . . . * . . .**. . . . . .* . . .*. . . . . . **.* . . . . . . . . . ** . . . . . . . . .* . . . . . . . . .* . . . . . . . . .* . . . . . . . . * . . . . . . . . *
ماماني
پاسخ
مامان آیهان
17 اردیبهشت 93 18:41
.ღ♥ღ ..ღღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ ...ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღღ .......................ღ♥ღ ...........ღ♥ღ...ღ♥ღ ...........ღ♥ღ ...........ღ♥ღ.........ღ♥ღ.....ღ♥ღ ...........ღ..ღ♥ღ.......ღ♥ღ.....ღ♥ღ ...........ღ......ღ♥ღ.....ღ♥ღ.....ღ♥ღ ...........ღ♥ღ♥ღღ♥ღღ♥ღ♥ღ♥ ......ღ♥ღ ...........ღ♥ღღ♥ღ♥ღ♥ღღ♥ღღ♥........ღ♥ღ ....................................................ღ♥ღ ..........................@@..@@.............ღ♥ღ ..........................@@..@@.............ღ♥ღ ..............................@@................ღ♥ღ ..............................@@...............ღ♥ღ
ماماني
پاسخ
فریده مامان آیهان کوچولو
18 اردیبهشت 93 1:56
این روزها منم مثل تو بودم نمیدونم چرا
ماماني
پاسخ
قربونت برم من هم نمي دونم چرا
مامانی غزل جون
18 اردیبهشت 93 21:36
یاد باد آن روزگاران یاد باد....
ماماني
پاسخ
ياد باد دوستم
مامان دردونه
19 اردیبهشت 93 18:19
اوآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآ پس نظرات من کوووووووووووووو؟؟؟؟
ماماني
پاسخ
عزيزم قربونت برم هرچي نظر دادي به ديده منت تائيد شده . به جوووووووووووووون خودم من چيزي رو نحذفيدم
میترا
20 اردیبهشت 93 10:22
هنرمند کسى است که اشگ دیگران را به لبخند شادى تبدیل کند.
ماماني
پاسخ
عاشق هنرتم دوستم
مامان دردونه
20 اردیبهشت 93 12:25
سلام عزیزم....جوجوی من چطوره؟؟؟ ای بابا چرا وبلاگ دخملی من اینجوری میشه؟؟؟ مجبورم که رمز بدم گلم....شرمنده... این دخملی من انقده وووروجک شده باورکن وقت نکردم بیام رمز بدم تا میام بشینم میاد سراغم الان برو تو خصوصیت عزیزم
ماماني
پاسخ
سلام دوست جونيم ما خوبيم . مرسي بهم رمز دادي گلم ولي نمي دونم چرا صفحه هي مي پره اصلا نمي شه رمز داد
مامان دردونه
20 اردیبهشت 93 12:26
دوستم من و دعوا نکن دیگه... قربونت حالت بهتر شده؟؟؟؟از بی حوصلگی در اومدی؟؟؟؟ ببوس دخمل نازم و
ماماني
پاسخ
فدات بشم بهترم عزيزم . من عمراً اگر دوست جونيم رو دعوا كنم
مامان بردیا شیطون
20 اردیبهشت 93 14:55
_____♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥______________________ ___♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥___________________ __♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥........____ ۝۝۝۝۝_____ __♥♥♥♥-...-♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥.._۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝_____ __♥♥♥---------♥♥♥♥♥♥♥♥♥.۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝____ __♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥......۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝___ ___♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥.۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝____ ____♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥.۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝_____ ______♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥.۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝_____ ________♥♥♥♥♥♥♥♥♥.۝۝۝۝۝۝۝۝۝_____ __________♥♥♥♥♥♥.۝۝۝۝۝۝۝۝_____ ____________♥♥♥.۝۝۝۝۝۝۝____ _____________♥.۝۝۝۝۝۝._____ _____________♥.۝۝۝۝_________ _____________۝۝۝______________ دروغ میگفتن که دردها را بزرگ که شوید فراموش می کنید درست این است : زندگی ، آنقدر درد دارد که از درد نو ، درد کهنه فراموش می شود ....
ماماني
پاسخ
واقعاً دوستم گل گفته بيدي
باران قاصدک
21 اردیبهشت 93 6:56
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$_____________________________$$ $$_________$$$$$$$$$$__________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$_________$$$$$$$$$$__________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$______$$$$$_______$$$$$______$$ $$____$$$$$$$$$___$$$$$$$$$____$$ $$___$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$___$$ $$___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___$$ $$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____$$ $$______$$$$$$$$$$$$$$$$$______$$ $$________$$$$$$$$$$$$$________$$ $$__________$$$$$$$$$__________$$ $$___________$$$$$$$___________$$ $$____________$$$$$____________$$ $$_____________$$$_____________$$ $$______________$______________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$___$$$$$$$$$_____$$$$$$$$$___$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$$_______$$$$$$_____$$ $$______$$$$$$_____$$$$$$______$$ $$________$$$$$$$$$$$$$________$$ $$__________$$$$$$$$$__________$$ $$_____________________________$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
ماماني
پاسخ
فدايي داري
مامان سمیه
21 اردیبهشت 93 16:26
دوستون دارممممممممممممممم خیلی............
ماماني
پاسخ
عزيزمي
mojde
21 اردیبهشت 93 19:37
ch matne khubi
ماماني
پاسخ
زهرا مامان ارتا
28 اردیبهشت 93 20:11
$$$$$$_______________________________$$$$$ __$$$$$$$$*_____________________,,$$$$$$$$* ___$$$$$$$$$$,,_______________,,$$$$$$$$$$* ____$$$$$$$$$$$$___ ._____.___$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$,_'.____.'_,,$$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$$,, '.__,'_$$$$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$$$$.@:.$$$$$$$$$$$$$$$$ ______***$$$$$$$$$$$@@$$$$$$$$$$$**** __________,,,__*$$$$$$@.$$$$$$,,,,,, _____,,$$$$$$$$$$$$$* @ *$$$$$$$$$$$$,,, ____*$$$$$$$$$$$$$*_@@_*$$$$$$$$$$$$$ ___,,*$$$$$$$$$$$$$__.@.__*$$$$$$$$$$$$$,, _,,*___*$$$$$$$$$$$___*___*$$$$$$$$$$*__ *',, *____,,*$$$$$$$$$$_________$$$$$$$$$$*,,____* ______,;$*$,$$**'____________**'$$***,, ____,;'*___'_.*__________________*___ '*,, ,,,,.;*____________---____________ _ ____ '**,,,, *.° ? ...° ....O .......°o O ° O .................° .............. ° ............. O .............o....o°o .................O....° ............o°°O.....o ...........O..........O ............° o o o O ......................? ...................? ...............? ...........? _________*¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨) ,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸..... *•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸..
ماماني
پاسخ
مامانی و بابایی
29 اردیبهشت 93 12:21
سلام مامانی پرنیان خانوم، امیدوارم پرنیان تمام خاطرات دوران کودکیت رو برات تداعی کنه و قاصدک آرزوهاتو بفرسته پیش خدا
ماماني
پاسخ
مرسي خاله جووووووووووووون