پرنيان جوني پرنيان جوني ، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره

نفس من و بابا

تولدت مبارك دختر بهاري من

1393/3/28 9:53
نویسنده : ماماني
3,213 بازدید
اشتراک گذاری
 

فرشته كوچولوي من پرنيانم

 آرام آرام قد می کشي و من در سایه امن صداقت ناب کودکانه ات بزرگ می شوم... تو می رقصي و من آرام آرام نوای کودکانه ات را زمزمه می کنم... تو می خندي و من از شوق ِ حضورت اشک می ریزم... تو آرام در آغوشم آرام می گيري و من تا صبح از آرامشت آرام می شوم...  تو بازی می کني... کودکانه... می ايستي، حرف می زني به زباني كه كسي جز من نميفهمدش....... و من... کودکانه... در سایه بزرگیت پنهان می شوم تا از گرمای دست نوازش تو بی بهره نمانم! دخترم به لطف خدای مهربون یکساله شد.

 دختركم!

 تو تمام زندگی مني. همه آرزوهای مني ، دلیل بودن مني، زیباترین دیدنی دنیای مني،

زیباترین من! تولدت مبارک.

تولدت مبارک دختر یکی یکدونه ناز مامان!

تولدت مبارک تعبیر رویاهای شیرین من!

تولدت مبارک قشنگترین واقعیت عمرم!

تولدت مبارک دختر همیشه بهارم!

ماه من! يك بهار از عمر نازنینت گذشت و تو در میان ناباوری من وارد دومین سال زندگیت شدی و من که هنوز نتونستم از عهده شکر نعمت وجودت بربیام در آستانه دومين بهارزندگیت رو به درگاه خدای مهربونم که هرچه دارم از اوست, خالصانه سجده شکر بجا میارم و تنها حرفی که در این لحظه میتونم به خدای خودم بزنم اینه که :

معبودمن! تورو شکر میکنم که این نعمت بی نظیر را به من هدیه کردی.

خدای من! از تو میخوام که به من کمک کنی تا دخترم رو اونطور که خودت دوست داری بزرگ کنم و دختری شایسته رحمت و لطف خاص تو تربیت کنم.

پروردگار بی همتای من! دخترم رو درکمال سلامت و آرامش حفظ کن و در تمام لحظه های زندگیش یار و همدمش باش.

آفریدگار مهربان من! به دخترم عمر طولانی و باعزت عطاکن و نگذار حتی برای لحظه ای از این عمر رو در غم و درد بگذرونه.

خالق تمام جهان! تو قدرتی داری که حتی در محدوده تصور و فکر ما نمیگنجه, پس با همون قدرت عظیمت دخترم رو عاقبت بخیرکن و هرگز نگذار یاد تو از قلبش بیرون بره و به غیر تو پناه ببره.

خدایا! رحمت تو بی پایان و لطف تو بی اندازه ست.پس دخترم رو تنها به تو میسپارم.تمام آرزوهایی که برای این نازنین يك ساله ام دارم خودت محقق کن!"

آرامش قلبم پرنيان!

این دعاها و همه دعاهایی که درقلبم برای تو دارم رو خالصانه و عاجزانه به درگاه خدای مهربونمون فرستادم و امیدوارم وشک ندارم که اجابت خواهد شد.این اطمینانم به اجابت دعاهام از اطمینانی که به خودم دارم ناشی نمیشه.این اطمینان از اعتمادی که به بزرگی خدای خودم دارم ناشی میشه و شک ندارم که خدا اونقدر بزرگ و بخشنده ست که دعاهای یک مادر رو در روز تولد عزیزترینش میشنوه و بی جواب نمیگذاره.

تولدت مبارک گل زیبا و کوچولوی مامان! يك سال پیش وقتی برای اولین بار تورو در آغوش گرفتم و اشک شوق ریختم هرگز این روزها رو تصور نمیکردم که اینطور عاشقانه تو را در آغوش بگیرم ، ببوسم و با تو زندگي كنم

روزهاي خوش با تو بودن رو هيچ وقت اينطور شيرين حتي تصور هم نمي كردم وحالا نمیدونم که چه روزهای دیگه ای برای سالهای بعد در انتظارمونه.دلم به این گرمه که امسال رو به شکل دیگه ای و خیلی بهتر از گذشته شروع کردیم .خدایا بخاطر این روزهای خوبی که سپری کردیم تورو شکر میکنم و خوشحالم که اولين سالگرد تولد دخترم رو در این آرامش لطیف و دوست داشتنی میگذرونیم.خدایا مثل همیشه کنارمون باش و نگذار تنها بمونیم .

پرنيان دخترم! تولدت مبارک دختر بهارم!

 

روزهای زندگی ام گرم میگذرد با تو ،به گرمای لحظه هایی که تو در آغوشمی

آينده ات روشن نازنينم 

فرشته آسمانی مامان تو به زندگي ما رنگ و بو بخشيدي

روزهايت پر از لبخند

روزگارت لبریز از شادی های بزرگ و عمیق 

عروسكم 

پسندها (8)

نظرات (15)

لی لی تم
28 خرداد 93 19:14
سلام عزیزم ببخشین شما دومین نفری هستین اینروزا این نکته رو میگین؟؟؟؟؟؟؟؟ نمیدونم چرا جی میل من چیزی دریافت نمیکنه... تا رفع مشکل با بخش نظرات سایت درخدمتتم
فریده مامان آیهان
28 خرداد 93 20:30
پرنیای عزیزم گل بهاری تولدت مبارک. الهی که لبت همیشه خندون باشه و تنت همیشه سالم. تولد تولد تولدت مبارک ایشالله تولد 100 سالگیت عزیزدلم.
ماماني
پاسخ
مرسي خاله فريده جون عاشگتم
مامان اعظم
29 خرداد 93 17:50
عزیزم تولدت مبارک خاله جون
ماماني
پاسخ
خاله جون فدات بشم من
زهرا مامان ارتا
29 خرداد 93 20:27
عزیزکم چه خوشگل و خوردنی شده ماشالاه خانوم خوشگله
ماماني
پاسخ
مرسي خاله مهربون
مامان پرنیا
30 خرداد 93 1:28
تولد تولد تولدت مباررررررررررررررررررررررررررک خیلی ناز شدی عروسک
ماماني
پاسخ
مامان سمیه
30 خرداد 93 23:38
تولد تولد تولدت مبارک.الهی صد ساله شی نه صد و بیست ساله شی نه صد و بیست سال کمه همیشه زنده باشی.
ماماني
پاسخ
مرسي خاله جونم
مامان علیرضا
31 خرداد 93 9:43
تولدت مبارک عزیز دل... ان شاالله صد و بیست ساله بشی گلم. بووووووووووووووووس
ماماني
پاسخ
مرسي خاله جونم فدات
مامانی غزل جون
1 تیر 93 7:20
وااااااااااای تولد مبارکت باشه عزیزم دیگه کم کم تولد غزلی هم نزدیکه ایشالهه همیشه شاد باشی گلم عکس هات هم محشر شده میبوسمت
ماماني
پاسخ
مرسي عزيزدل
مامان بردیا شیطون
1 تیر 93 12:31
★❤★❤★❤★❤★ ♥BoOss♥BoOss♥BoOss ❤★❤★❤★❤★❤★ ♥BoOss♥BoOss♥BoOss ❤★❤★❤★❤★❤★ ♥BoOss♥BoOss♥BoOss ❤★❤★❤★❤★❤★ ♥BoOss♥BoOss♥BoOss ❤★❤★❤★❤★❤★ ♥BoOss♥BoOss♥BoOss ❤★❤★❤★❤★❤★ ♥BoOss♥BoOss♥BoOss ❤★❤★❤★❤★❤★ ♥BoOss♥BoOss♥BoOss ❤★❤★❤★❤★❤★ ♥BoOss♥BoOss♥BoOss ❤★❤★❤★❤★❤★ ♥BoOss♥BoOss♥BoOss ❤★❤★❤★❤★❤★ ♥BoOss♥BoOss♥BoOss ❤★❤★❤★❤★❤★ ♥BoOss♥BoOss♥BoOss ❤★❤★❤★❤★❤★ ♥BoOss♥BoOss♥BoOss ❤★❤★❤★❤★❤★ ♥BoOss♥BoOss♥BoOss ❤★❤★❤★❤★❤★ 1سالگیت مباااااااااااااااااااااااااااااااااااااارک عسلم بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
ماماني
پاسخ
مرسي خاله جونم فداييييييي داريييييييي
مامان بردیا شیطون
1 تیر 93 12:55
جوووووووووووووووووووووووووووووووووونم تولدت مبارک......
ماماني
پاسخ
مامان زینب سادات
2 تیر 93 12:36
عزیز من گل من تولدت مبارک قشنگ شدی گل شدی شدی مثل عروسک عزیز من گل من تولدت مبارک پرنیان گلی الهی 1000000000000................... ساله بشی دختر گلم زیر سایه مامان و بابا
ماماني
پاسخ
قربونت برم خاله جونم
فریبا
2 تیر 93 15:53
تولدتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت مبارککککککککککککککککککککککککککککککککککک پرنیا جونمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم 100 سال به این سالاهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه عکسات خیلی خشگلن دست مامانیتم درد نکنهههههههههههههههه
ماماني
پاسخ
مرسي خاله جوووووووووووووووون
مامانی دخمل بلا
2 تیر 93 21:56
خدای من خداییست که اگر سرش فریاد کشیدم , به جای اینکه با مشت به دهانم بزند , با انگشتان مهربانش نوازشم می کند و می گوید : میدانم جز من کسی نداری !
ماماني
پاسخ
عزيزم خيلي قشنگ بود
نازی
3 تیر 93 3:13
ماماني
پاسخ
مامان علیرضا
12 تیر 93 0:43
عاشق ژستات شدم عزیزم.
ماماني
پاسخ
فدايي داري خاله