پرنيان جوني پرنيان جوني ، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 1 روز سن داره

نفس من و بابا

آغاز ماه هشتم !!!

1392/2/10 14:18
نویسنده : ماماني
329 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق من لبخند

خوبي نفسم ؟ نازنينم امروز دقيقاً 7 ماه از عمر نازنينت مي گذره عشقم . وارد هشتمين ماه از زندگي شدي گلم .مهربونم ، تنها اميدم براي زندگي ديشب خاله جون اين عكس رو بهم نشون داد و گفت احساس
مي كنه شبيه تو عزيزم . الهي ماماني فدات بشم نازنينم . 

عروسكم فردا روز مادره و من امسال طعم شيرين مادر شدن را با تمام وجود احساس مي كنم . از خداي مهربون سپاسگذارم كه نعمت مادر شدن رو به من حقير هديه كرد 

انشاله كه بتونم براي تو مادر خوبي باشم و پيش خداي مهربون رو سفيد باشم . دوست دارم گل نازم 

من و بابايي تور و به خداي پاكيها و زيبايي ها مي سپاريم تنها اميدم 

قلبماچبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامانی
12 اردیبهشت 92 14:48
سلام نی نی های ما تقریبا هم سنن روزت مبارک