پرنيان جوني پرنيان جوني ، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره

نفس من و بابا

يك خبر خوب !!!

1392/2/23 12:37
نویسنده : ماماني
313 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عروسك دوست داشتني ماماني قلب

خوبي خوشگلم ؟ وجودت بهم آرامش مي ده نفسم . نازنين دختركم پنجشنبه 92/2/19 خبردار شديم كه يك عزيز ديگه داره به جمع خانوادگيمون اضافه مي شه ، زندايي جون ني ني داره . خيلي خوشحال شديم .چشمکهورا

اميدوارم كه سالم باشه و وجودش بركت زندگي هممون بشه . مطمئن هستم كه همونجوري كه تو گل نازم با اومدنت به زندگي من و بابايي اميد و بركت آوردي و ريتم زندگيمون رو عاشقانه تر كرديد وجود اين كوچولوي دوست داشتني هم تو زندگي دايي جون و زندايي پر از عشق و بركت مي شه . لبخند

از خداي مهربون مي خوام كه همه كوچولوهايي كه به پدر و مادرا هديه مي كنه رو سالم و تندرست و عاقبت بخير  نگهداره . لبخند

نازنين دخترم 

تو هم براي زندايي جون و ني ني دوستداشتنيش دعا كه كه سالم و تندرست به دنيا بياد . 

دوست دارم نفسم . مي بوسمت عشق من ماچبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

بابای ملیسا
23 اردیبهشت 92 14:00
با سلام . وبلاگ ملیسا جان با موضوع یه تیکه بهشت روی زمین به نام شیرخوارگاه آمنه به روز شد . خوشحال میشیم مراجعه کنید و با نظرات زیباتون ما رو دلشاد کنید . منتظر شما هستیم .