پرنيان جوني پرنيان جوني ، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره

نفس من و بابا

استرس دارم دختركم

1392/2/30 14:36
نویسنده : ماماني
357 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عروسك دوست داشتني من ماچقلب

خوبي دختركم ؟ ديروز رفتم پيش خانوم دكترت بهم گفت كه هم ضربان قلب پاك تو و هم ضربان قلب خودم تند مي زنه . الهي ماماني فدات بشم كه تو هم استرس داري . 

نفسم !

ماماني كه هر چي به روزهاي پاياني انتظار نزديك مي شم صبرم كمتر مي شه و استرسم استرسيشتر ، همش دعا مي كنم بتونم تو مسئوليت بزرگ مادر شدن سربلند باشم . دخترم 

اين روزها يكجورايي هم استرس دارم و هم بغض . دلم بدجوري گرفته . خيلي خوشحالم كه به روزهاي شيرين ديدنت نزديك مي شم ولي نمي دونم چرا بغض تو گلوم و اشك تو چشامه . دائم خستم 

مهربونم

باباجوني هم خيلي نگرانم شده ،ناراحت طفلي ديشب مي گفت منو كه اينطور مي بينه دلش مي گيره . قربونت برم دعا كن حالم بهتر بشه دختركم . 

فرشته كوچولوي من فرشته

همه بهم مي گن طبيعي به خاطر روزهاي آخر بارداريه . دوست ندارم اينجوري باشم دوست دارم همش شاد باشم . عشق من ازاينكه تو هميشه كنارمي و با مني انرژي مي گيرم . 

خيلي دوست دارم و به اميد روزهاي شاد با تو و در كنار بابايي بودن اين سختيها رو با جون دل تحمل مي كنم . چون مطمئنم وجودت بركت زندگي من و بابا جونه و با اومدنت رنگ و بوي عشق و شادي تو زندگيمون پر ميشه . 

نازنين دخترم ، پرنيان كوچولوي من

من و بابايي عاشقانه دوست داريم و بي صبرانه چشم به راهتيم قلببای بایماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

ليلا بزرگي
30 اردیبهشت 92 14:20
سلام ماماني مهربون

وب لاگ خيلي قشنگي درست كردي انشاله اين دختر خوشگل و ناز ما سلامت به دنيا بياد و ببيني كه چقدر شيرينه خيلي زياد







بچه خواهرها
30 اردیبهشت 92 23:16



مامانی
1 خرداد 92 11:02
سلام نی نی شما هم پرنیانه؟ نی نی ما هم پرنیانه ایشالا به سلامتی به دنیا بیاد