پرنيان جوني پرنيان جوني ، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره

نفس من و بابا

شمارش معكوس!

1392/3/4 12:25
نویسنده : ماماني
282 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق ماماني قلب

دختر گلم از عمر قشنگ 35 هفته گذشت. كم كم داره شمارش معكوس براي ديدن روي ماهت شروع مي شه ماماني .ماچبغل

عروسكم قلب

انتظاره شيرينيه ولي پر از استرس و نگراني استرس. نمي دونم چرا ولي دلهره عجيبي دارم نازنينم . اين استرس و دلهره رو به وضوح مي شه تو چشمهاي خسته و نگران بابايي ديد . دخترم بابايي شبها خواب درست و حسابي نداره . دائم تو خواب حرف ميزنه و يا بيداره داره فكر مي كنه . مي فهمم كه خيلي نگرانه . ولي كاري از دستم بر نمياد براش . خوب دركش مي كنم ولي نمي دونم چه بايد كرد 

پرنيانم دختر نازنينم !قلب

براي همه باباهاي دنيا ، مخصوصا باباحجت خيلي دعا كن كه خدا كمكشون كنه . خيلي نگران بابايي هستم.

من اگر دلم مي گيره براي تو مي نويسم و يا با خاله هاي مهربونت حرف مي زنم ولي طفلي بابا حتي با من هم نمي تونه حرف بزنه و رعايت وضعيتم رو مي كنه .

عشق مامانقلب

اميدوارم همه اين روزهاي پر از دلهره با شادي ختم به خير بشه . من و بابايي دوست داريم و چشم انتظار روزهاي خوش با تو بودن هستيم .دعا كن باباجون وماماني هيچ وقت شرمنده تو گل نازم نشيم ماچبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

زینب
4 خرداد 92 12:32
سلام مامان مهربون .. انشالله این چند هفته باقی مونده هم به خیر و خوشی تموم بشه و شما نی نی نازت و صحیح و سالم بغل بگیری
مامان آروین
5 خرداد 92 12:47
سلام عزیزم ممنون از اینکه به ما سر زدید امیدوارم به تمامی آرزوهای قشنگتون برسید