پرنيان جوني پرنيان جوني ، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره

نفس من و بابا

اولین ماه تولدت نازنینم

1392/4/29 16:35
نویسنده : ماماني
308 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق من

خوبی دخترم . نازنینم توی این یک ماه فرصت نکردم برات بنویسم . یک ماه از وجود نازنین و پربرکتت می گذره . دختر گلم وجودت آرامش می ده بهم . آنقدر دوست دارم که تحمل یک لحظه جدایی رو ازت ندارم .

عروسکم

این یک ماه با همه خوبیها و سختیهاش گذشت . اینقدر وجودت لذت بخشه که تحمل درد رو برای مامانی آسون کرده .

مهربونم

از روزی که چشمهای مهربونت به این دنیا باز شد مامان بزرگ و آقاجون و خاله های مهربون خیلی برات زحمت کشیدن دستهای مهربونشون رو می بوسیم . من و بابایی از داشتن دختر ماهی مثل تو خدا رو شاکریم

عشق من

خاله ها دلشون برات تنگ شده عکسات رو می گذارم تا روی ماهت رو ببینند.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان آلما
31 تیر 92 0:06
نازییییییییییییییییییییییییی ماشالا به این عروسک خوشملخدا واستون نگهش دارهمبارکتون باشه
لیلا
31 تیر 92 10:11
قدم نو رسیده مبارک عزیزممممممممممممم خیلی نازه انشاله خوش قدم باشه و زیر سایه پدر و مادر بزرگ بشه
محبوبه ميرزايي
5 مرداد 92 12:09
سلام خانم پايدار چه ني ني نازي داري - خدا بهت ببخشتش -از طرف من يه ماچ آبدارش کن - خيلي نازه -تبريک مي گم ان شا... عروسش کني عزيزم