پرنيان جوني پرنيان جوني ، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

نفس من و بابا

روزهاي سرد برفي ..........

1392/11/16 14:41
نویسنده : ماماني
332 بازدید
اشتراک گذاری

پرنيانم 

سلام دخمل گل ماماني .امروز صبح كه از خونه اومد بيرون به مقصد اداره بدجور استرس گرفتم آخه عشق من برف داره مياد بدجور ! ولي خيلي ذوق زدم تنها استرسم تويي دخمل گلم. از ديشب آسمون برفي و  زمين خدا سفيد پوش  شده . 

مهربون مامان برف خيلي قشنگه انشاله زنده باشيم سال آينده حتما مي برمت برف بازي و باهم آدم برفي درست مي كنيم .  قشنگ ترينم دوست داشتم الان كنارت بودم . خداي مهربون نگهدارت باشه . دعا كن ماماني بتونم زود بيام پيشت تا بابا مجبور نشه شما رو ببره خونه مامان بزرگ توي اين برف و سرما . آخه مي ترسم بخوريد زمين .ماماني آنقدر با ترس قدم بر مي داشتم كه مبادا بخورم زمين 

 

فرشته من 

اين لباس خوشگلي كه پوشيدي رو مامان بزرگ مهربون با اون دستهاي گرمش برات بافته . خيلي بهت مياد مثل ماه شدي . من و بابا جون تصميم گرفتيم ازت عكس بگيريم

 

اينجا باز پيام بازرگاني شروع شد و شما محو تي وي شدي.........

باباجون هرچي صدات مي كرد جواب ندادي بابايي هم تي وي رو خاموش كرد و شما رو عصبانييييييييي

عشق من و بابايي هميشه بخند

سپيد برفي مامان خيلي دوست دارم.بوس 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان دوفرشته
15 بهمن 92 14:41
خداحفظش کنه
غزل
16 بهمن 92 9:56
باقلوای تر دارم ... یه دونه دختر دارم ... دختر گل تو باغاس .... دختر عزیزه باباس... نون برنجی دختر ... نازک نارنجی دختر ...قربون ناز واداش ... قربون قد و بالاش ...باباش میمیره براش ... مامان میمیره براش ...
ماماني
پاسخ
اي ول دوستم خيلي باحال بود
مامان دوقلوها فاطمه و فرشته
16 بهمن 92 16:33
سلام عزیزم ممنون که به وبلاگ ما سرزدید
مامان ایمان
17 بهمن 92 0:18
وای عزیزم چه لباسهای نازییییییییییی چقدر قشنگ نشسته محو تماشای تی ویهههههههه وال نمدونم بچه همشون تی ویرو دوست دارن ببیندددددددددد مامانی ببوسششششششششششش
ماماني
پاسخ
قربونت برم چشمهاي قشنگت ناز مي بينه
مامانی غزل جون
19 بهمن 92 22:09
چه بافتنی نازی خیلی هم بهش میاد مبارکت باشه گلم
مامان هیمن
20 بهمن 92 9:34
دست مامان بزرگ درد نکنه چقد هم زیبا بافتنایشالا همیشه سلامت باشن
مامان هیمن
20 بهمن 92 9:35
چقد هم به پرنیان جونم میادایشالا به شادی بپوشی گلم
مامان هیمن
20 بهمن 92 9:36
ما هم برف میخای دوس داریم برف بازی کنیم
ماماني
پاسخ
دوستم كجايي شما كه برف نداريد؟؟؟؟؟