پرنيان جوني پرنيان جوني ، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

نفس من و بابا

بدون عنوان

1392/11/20 14:10
نویسنده : ماماني
284 بازدید
اشتراک گذاری

پرنيانم 

دخمل قشنگم امروز هم هوا سرد و برفي و دلگيره . آخه امروز يك پدر مهربون براي هميشه آسموني شد و رفت پيش خدا . صبح كه به الهام و مهديه زنگ زدم. بچه هاي طفل معصوم خيلي گريه كردند . اي كاش الان پيششون بودم . خيلي تنهان . خداي بزرگ همه پدر هاي مهربون رو حفظ كنه و همه اون هايي رو هم كه آسموني شدند ببخشه و بيامرزه.

به ياد باباعلي مهربون دخترخاله هاي عزيزت مهديه و الهام ، كه امروز براي هميشه از پيش ما رفت و آرام گرفت.


من نتونستم ببینم 
بابارو تو قبر می ذارن 

ای خدا بگیر چشامو 
بلکه  این روزو نبینم  

بده دستاشو بمن 
 بکشم روی سرم 

 تو نباشی من می میرم 
 ای تو درد به دلم 

من که باورم نمی شه 
من دیگه بابا ندارم 

 پدرم  بی من نرو 
 من میخوام باتو بمونم 

داری از چشام میخونی 
 که دلم اسیر غم شد

پدرم بی تو نمونم 
 کار من غصه و غم شد 

درد بی کسی چه سخته 
 هیچ کی بی پدر نمونه 

 ای خدا ، بی تو نمونم 
زندگیم بی تو حرومه  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان بیتا و تینا
16 بهمن 92 16:44
سلام عزیزم وای چقدر بد خدا سایه همه پدرها رو بالا سر بچه هاشون حفظ کنه خدا رحمتشون کنه انشاالله که غم اخرشون باشه ما هم اپیم و منتظر حضورتون
ماماني
پاسخ
مرسي عزيزم اومدم سراغت دوستم
ابجي سجا
18 بهمن 92 11:33
خدایا... به داده و نداده و گرفته ات شکر... که داده ات نعمت است... نداده ات حکمت است... و گرفته ات امتحان آمین یا رب العالمین
ماماني
پاسخ
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
19 بهمن 92 15:55
اولین سرمشق زندگیم ، فراموش نکردن آنهایست، که همیشه برایم عزیزند...
ماماني
پاسخ
عاشقتتتتتتتتم عسسسسسلم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
19 بهمن 92 15:56
انشالله خدا رحمتشون كنه بيچاره بچه هاش
ماماني
پاسخ
واقعاً
مامان هیمن
19 بهمن 92 20:33
سلام عزیزم.خدا رحمتشون کنه .خیلی سخته خیلیخدا بهشون صبر بده صبری به بزرگی خودشمنم بابام تازه از دنیارفته .درکشون میکنم و از خدا میخوام بهشون صبر بده
ماماني
پاسخ
اي جانم خدا بابايي مهربون شما رو هم رحمت كنه . مرسي از همدرديت گلم
مامانی غزل جون
19 بهمن 92 22:10
واااااااای چه بد خدا همه رفتگان رو رحمت کنه شعرت خیلی قشنگ بود
ماماني
پاسخ
مرسي دوست جونم
مامان ایمان
28 بهمن 92 19:47
وای عزیزمممممممم خیلی ناراحت شدم خدا رحمتش کنه خدا بیامرزدش انشالله که اخرین غمتون باشهههههه
ماماني
پاسخ
مرسي خوب من .