پرنيان جوني پرنيان جوني ، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

نفس من و بابا

بهاري باش دختركم

1393/1/17 11:29
نویسنده : ماماني
667 بازدید
اشتراک گذاری

 

دختر رويايي ِ من

بهار آمد و سالي نو آغاز شد . عاشقانه و بي بهانه. اين شادمانه ترين پديده آفرينش است .

امسال بهاري ترين بهار زندگيم را تجربه مي كنم چون تورا دارم .دنيا اگر خودش را بكشد نميتواند به عشق من به تو شك كند.تمام بودنت را حس مي كنم ...صداي قلب تو ... صداي زندگيست. زندگي را دوست داشته باش نازنين من .زندگي را زندگي كن عاشقانه، كودكانه... حتي وقتي بزرگ شدي كودكانهزندگي كن

گل نازم 

مادرانه ترين لحظه هاي امروزم همين لحظه است...همين لحظه كه با تمام جان عاشقم دوستت دارم را يواشكي به تو هديه ميكنم...تو خوب ميداني كه من تا همان لحظه كه قرار است نفس بكشم كنارت مي مانم. تازه اين شروع زندگي كودكانه ي تو ست. زندگي بايد براي تو روزها را نور  باران و شب ها را ستاره باران كند .

نازنينم 

تو مثل بهانه اي ، تو مثل بهاري. تو مثل تمام  هر چه تا به حال داشتم نيستي.جدايي از تمام بديها تو بهترين حسّي

عروسك دوست داشتني من

هنوز نميداني چقدر ميخواهمت  هنوز نميفهمي اينجا كه من ايستاده ام كجاست ...زندگي كن بهانه ي قشنگ من براي عاشقي .زندگي كن و آرام آرام بزرگ شو .برايت لحظه ها را بعد از اين پر از شور ميكنم.

مطمئنم تو از بهار هم تازه تري .تو از هفت سين شب عيد هم زيبا تري.تو از خوابهاي قشنگ دم صبح هم شيرين تري

پرنيانم

به خاطر تو هم شده  هميشه آبي مي مانم. به خاطر تو هم شده تمام روزهاي بعد از اين مهربانتر خواهم شد تو بهترين خاطره از تمام اين يك سالي...

عزيزكم

چه خوب كه هستي ، چه خوب كه قرار است باشي تا قاصدك بچينيم و براي هم آرزو كنيم، چه خوب كه من قرار است هميشه مادرت باشم. قرار است به جان من قسم ياد كني.قرار است صدايم كني، قرار است با تو راه روم كه ياد بگيري ...زمين نيفتيو هزار قرار ديگر كه فقط خدا ميداند چقدر شنيدني و ديدنيست.

جانكم....

تو از خورشيد هم براي من گرم تري . از ماه هم زيبا تري .از ستاره ها هم مهم تري

فداي كودكانه هايت شوم.دوستت دارم.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان بیتا و تینا
17 فروردین 93 19:56
سلام عزیزم سال نو مبارک خیلی قشنگ نوشتی براش خدا حفظش کنه ما هم اپیم و منتظر حضور گرمت
ماماني
پاسخ
نازي مامان پورياپارسا
17 فروردین 93 21:52
ماشالله به شماخوشگلم بزرگ شدي ها عزيزدل خاله
ماماني
پاسخ
مرسي خاله جونم
آوايي ( لي لي )
18 فروردین 93 11:18
سلام خواهر جون خوبي،.... چه خوشگل شده دخترم ..... خدا حفظش كنه براتون.... خصوصي
ماماني
پاسخ
قربونت برم چشمات خوشمل مي بينه]اومدم
مامانی غزل جوون
18 فروردین 93 17:59
ماماني
پاسخ
فریبا
18 فروردین 93 18:50
سلااااااااااااااااام گلم خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟سال 9 مبارک انشالاه سال خوبی رو در کنار پرنیان عزیزم داشته باشییییییییییییییییییییییییییییییییی خیلییییییییییییییییی زیبا بود
ماماني
پاسخ
فداي تو عزيزم
آوايي ( لي لي )
19 فروردین 93 0:32
عزيزم دوتا خصوصي
ماماني
پاسخ
ترنم
19 فروردین 93 8:32
ای جانم بخوریمش چقدر خوشتیپ شده یه ماچ جای من از لپای نازش بکن
ماماني
پاسخ
قربونت خاله جون عزيزم خيلي لطف داري بوس
زهرا مامان ارتا
20 فروردین 93 2:16
روزگارت باری باشه عزیزکم مطلبت زیبا بود عزیزم بهترینهارو براتون ارزو میکنم
ماماني
پاسخ
فداي تو مهربونم
آوايي ( لي لي )
20 فروردین 93 3:15
کاش يادت نرود روي اين نقطه ي پر رنگ بزرگ،.. بين ناباوري آدمها يک نفر مي خواهد که به يادت باشد،.. نکند کنج هياهو بروم از يادت..
ماماني
پاسخ
فدايي داري خواااااااااااااااهر
مامانی درسا
24 فروردین 93 11:59
عزیزمی پرنیان با این تیپت حسابی خوشگل کردی عزیز انشاالله مامانی عاشقانه هاتون مستدام همیشه خوش باشین
ماماني
پاسخ
فداي تو مهربونم
سمیه
25 فروردین 93 16:25
عزیزم امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشید.
ماماني
پاسخ
فدايي داري خاله
باران قاصدک
6 اردیبهشت 93 23:37