پرنيان جوني پرنيان جوني ، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره

نفس من و بابا

آغاز نه ماهگي دختر گلم

1392/3/11 10:52
نویسنده : ماماني
341 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پرنيان كوچولوي من لبخند

خوبي ماماني ؟ قشنگترينم امروز 2 روزه كه شما 8 ماهت تموم شده و وارد آخرين ماه از دوران جنيني شده اي .كم كم داري آماده مي شي براي اينكه مثل فرشته ها پاي روي اين كره خاكي بگذاري و من و بابايي رو حسابي شاد كني .

عروسك دوست داشتني من چشمک

اين روزها خيلي سخت مي گذره . پر از  استرس ، ماماني خيلي كم انرژي شدم . شبها از شدت استرس خواب درست و حسابي ندارم . ولي تمام اين سختيها براي ديدن روي ماه تو شيرينه . همه اين سختيها رو تحمل مي كنم تنها به اميد سلامت و شادابي تو گل نازم 

مهربونم قلب

پنج شنبه رفتم پيش خانم دكتر قرار شد براي آخرين بار برم سونوگرافي تا گزارش آخرين وضعيت شما رو براش 23 خرداد ببرم تا تاريخ دقيق بهم بده براي به دنيا اومدن شما. 

ماماني و بابايي بي صبرانه منتظر حضور توييم دخترم . فرشته كوچولوي من مطمئن هستم وجودت آرام بخش وجودمه . دوست دارم يك دنيا ماماني . ماچبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)