پرنيان جوني پرنيان جوني ، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره

نفس من و بابا

اميد با تو بودن

1392/3/12 10:43
نویسنده : ماماني
421 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پرنيان كوچولوniniweblog.com

دختركم ماماني دلش برات خيلي تنگ شده و حسابي مشتاق ديدن روي ماهته niniweblog.com

عروسكم قلب

ماماني اين روزهاي آخر يه كوچولو بي حوصله و خستم . شايد به خاطر اينه كه استراحتم خيلي كمه . انشاله اين دو روز ديگه كه ميام سر كار هم به خوبي و خوشي بگذره بعدش تا به دنيا اومدن تو عزيز دلم حسابي استراحت مي كنم و خودم رو آماده مي كنم تا بتونم از تو گل نازم به خوبي مراقبت كنم عاشقانه دوست دارم niniweblog.com

من و بابايي به اميد روزهاي شاد با تو بودن  زنده ايم نفسم niniweblog.comبای بایماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان آوینا
12 خرداد 92 14:05
انشالا هرچه زودتر این انتظارها به سر میان و نی نی خوشملت میاد بغلت عزیزم مرسی که به وب ما سر زدی