پرنيان جوني پرنيان جوني ، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره

نفس من و بابا

موش موشي ماماني

1392/10/22 10:20
نویسنده : ماماني
399 بازدید
اشتراک گذاری

پرنيانم سلام قلب

دخمل نازنينم توي اين روزهاي سرد و تلخ تنها اميد و شيريني زندگي من و بابايي تو هستي . با خنده هات انرژي مي گيريم و به زندگي اميدوار مي شيم .مهربونم شما اين روزها خيلي خيلي تنها شدي ؛ آخه ماماني مجبورم تنهات بگذارم بيام سركار . شرمنده دختركم . ماماني خيلي ناراحتم .ولي خيالم راحته كه پيش مامان بزرگ و خاله جوني .

عروسك دوست داشتني من 

پرنيانم جديداً ياد گرفتي ناز مي كني و وقتي ماماني بهت ميگم "نازي نازي " با دستهاي مهربونت نوازشم مي كني . 

مامان بزرگ هم بهت ياد داده كه موش بشي و خيلي بانمك مي شي .

اين هم عكس موش موشي مامان

نفسم از وقتي با رورؤكت بازي مي كني هركسي بغلت مي كنه دست و پا مي زني انگاري مي خواي پر بكشي نازنازي من .

اين هم ژست قشنگ دختر ناز ماماني 

گل نازم دختركم 

 مامان بزرگ اينا رفتن خونه جديد و خوشگلشون و حسابي درگير اثاث كشي هستند . ديشب كه رفتيم خونشون ، اميرعلي نازنين هم اونجا بود . الهي فداتون بشم كه وجودت هم آرامش مي ده و هم انرژي 

اين هم يكسري از عكسهاي جديد اميرعلي و محمد طاها 

فرشته كوچولوي منفرشته

الهي كه خدا همه كوچولوهاي نازنين رو براي پدر و مادراشون نگهداره شما رو هم براي ما . از خدا مي خوام كه عاقبت بخير بشي مهربونم . مي بوسمت ماچ

دوست دارم نفس و تا آخر عمر چاكرتم 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سپید مامان علی و تبسم
23 دی 92 10:09
عزیزم چه دخمل شیرینی فدای موش شدنت مامانی غصه نخور... خونه مامان جونی و خاله جونی خوش میگذره با تبادل لینک موافقید؟
ماماني
پاسخ
سلام عزيزم با كمال ميل موافقم