پرنيان جوني پرنيان جوني ، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره

نفس من و بابا

قشنگ خوابيدن دختركم

1392/10/24 10:07
نویسنده : ماماني
416 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پرنيان ماماني 

دختركم اميدوارم هميشه سالم و شاد باشي . نازنين ماماني الحمدلله از ديروز مي توني بدون كمك راحت بشيني البته نه به مدت طولاني چند دقيقه ‘ بعدش هم خسته مي شي و خودت رو به جلو مي اندازي . 

عروسك دوست داشتني مامان 

ديشب آنقدر زيبا خوابيده بودي كه من و بابايي چند لحظه اي بدون حرف فقط قشنگيهاي تو رو نگاه مي كرديم و خداي مهربون رو به خاطر وجود پربركتت شكر مي كرديم . يكجوري خوابيده بودي كه انگار از صبح كوه كنده بودي . خسته و آروم البته با ژست هاي جالب خواب

اين هم ژست خواب پرنيانم چشمک

دختركم 

چند وقتي كه از حمام كردن مي ترسي Shower time emoticon (Bathroom smileys)، ماماني خيلي دوست دارم يك كاري بكنم كه حمام رفتن براي شما خوشايند باشه .Bubble Bath emoticon (Bathroom smileys) مطمئن باش يك راه حل پيدا مي كنم نفسم .

پرنيانم

خيلي دوست دارم عشق ماماني قلبلبخند. يك دنيا مي بوسمت ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ayhan
24 دی 92 11:06
سلام ممنون خاله که به ما سر زدید پ به جمع دوستامون خوش اومدید ... با افتخار لینک شدید ...
ماماني
پاسخ
ممنون عزيزم
مامانی غزل جوون
24 دی 92 23:20
سلام عزیزم ماشالله چه دخملی داری نااااااااااااااااااااااااااازه خانمی دقت کردی دخترت 6 روز از غزلکم بزرگتره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ منم خوشحال میشم با هم دوست بشیم ممنونم که به غزلک سر زدی
ماماني
پاسخ
سلام دوستم. لطف داري من با اجازه دوست جونم كه شما و غزل جوني باشه رو لينك كردم