پرنيان جوني پرنيان جوني ، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره

نفس من و بابا

كتاب خواني ......

1392/10/25 10:13
نویسنده : ماماني
300 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پرنيانم 

دختر نازنينم مامان جون هميشه برات كتاب مي خونم   مخصوصاً شبها كه خوابت مي گيره برات حداقل يك شعر از كتابت مي خونم . ديشب كه ماماني مشغول كار بودم و شما داشتي براي خودت بازي مي كردي متوجه شدم كتابت رو  كه مي بيني شروع مي كني حرف زدن.من و آقا مهدي پسرخاله جون هم تصميم گرفتيم از مراحل كتابخواني شما عكس بگيريم . 3.gif

كتاب خواني عروسكم به روايت تصوير

اول كه كتاب رو داديم به دستت....لبخند

بعد از چند لحظه ....چشمک

و در نهايت ....قلب

اينجا هم كتاب رو از شما گرفتيم كه نخوري ؛ رفتي تو فكر...متفکر

اي جانم نازنينيم 

ماماني عاشقتم . با همه خستگيهام وقتي مي بينمت شارژ مي شم و شاد . عروسك دوست داشتني مامان از ديروز سخنراني مي كني خيلي جالبه ، اي كاش مي تونستم حسم رو به قلم بيارم تا وقتي نوشته هايم رو مي خوني درك كني كه چقدر خوشحال مي شم .

گل نازم

ديروز كه مي خواستيم از خونه مامان بزرگ مهربون بيايم خونه لباسهات رو كه پوشيدي به قول زندايي جون مثل توت فرنگي شده بودي من هم با عجله يك عكس ازت گرفتم آخه شما وقتي لباس گرم مي پوشي خيلي كم طاقت و عصبي ادای سوگند شکلک صورت خندانمي شي و اصلاً تحمل گرما نداري گلم 

اول كه لباس پوشيدي و عصبي شدي ....

اين هم لحظه اي كه احساس كردي مي خوايم بريم بيرون ؛ خوشحال شدي

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

میترا
25 دی 92 15:17
مرسی که وبلاگ پسرم سرزدید شما هم دختر نازی دارید هزار ماشالله خدا نگهش دارد بازم به ما سر بزنید اگر خواستید با هم دوست بشیم[پاسخ عزيزم دوستي با شما باعث افتخاره
مامان علی کیا
28 دی 92 16:19
ماشاا۰۰۰ به این خانم خوشگل
مامان آیهان
28 دی 92 18:57
سلام عزیزم 7ماهگیت مبارک خوشکلمممممممممممم
ماماني
پاسخ
مرسي خاله مهربون
مامان آیهان
28 دی 92 18:58
مامان پرنیان ممنون ازینکه به ما سر زدید واز لینکتون هم ممنونممممممم ماهم با افتخار لینکتون کردیم
مامان ایمان
28 دی 92 21:11
سلام عزیزم وای چه دختر ناری دارین خدا حفظش کنه هزار ماشالله ممنون که بهمون سر زدی مامانییییی منم شمارو لینک کردمممممممممم دخمل نازتو ببوسسسسسسسسسس
مامانی درسا
30 دی 92 7:29
ای جون دلم خیلی ماهه گل دخترتون خدا برات حفظش کنه ..... هزار ماشاالله .... عزیز لینکت کردم اونم با افتخار فراوون
ماماني
پاسخ
ممنون خاله جون