پرنيان جوني پرنيان جوني ، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره

نفس من و بابا

فرشته نازم

1392/11/12 10:42
نویسنده : ماماني
334 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته كوچولوي ماماني 0476.gif

امروز پر از انرژي هستم و خدارو شكر ميكنم كه هديه اي0065.gif به زيبايي تو به ما داده . مهربونم وجودت توي خونه براي من و بابا جون0296.gifنعمت بزرگيه . شما روز به روز شيرين تر مي شي و دل كندن ازت برام سخت تر مي شه . صبحها كه مي خوام بيام اداره آنقدر مي بوسمت0294.gif البته با ترس كه مبادا از خواب بيدار بشي.

عروسك دوست داشتني من 0146.gif

ديروز براي اولين بار بهت يك قاشق كوچولو ماست دادم 0090.gif. خيلي خوشت اومد و از خنده هاي شيرينت معلوم بود كه خيلي دوست داري . دلم مي خواست ازت عكس بگيرم ولي چون باباجون نبود نمي شد .

مهربونم 0477.gif

ديشب ماماني مي خواستم نماز بخونم ولي تو عزيز دلم نمي گذاشتي و با اون دستهاي خوشگلت مهر و تسبيح ماماني رو بر مي داشتي و غافل مي شدم مي خوردي .0104.gif مامان بزرگ هم كلي
مي خنديدقهقهه . من هم از فرصت استفاده كردم و مغنه نماز خاله جون رو سرت كردم .خيلي ماه شده بودي . من و مامان بزرگ آنقدر بوست كرديم ماچو تو فقط مي خنديدي . لبخند

نماز خوندن دخمل مامان 

الهي مامان جوني فدات بشم كه همه كارت ختم مي شه به خوردن!!!!

مامان جوني 

الهي هميشه شاد باشي . من و بابا جون 0120.gifهميشه  از خداي خوبيها خواستيم بهترينها رو توي زندگي برات رقم بزنه و به ماكمك كنه كه مامان و باباي خوبي برات باشيم و هيچ وقت شرمنده تو عزيزترين نشيم 

خيلي دوست داريم بووووووسووووو0294.gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

غزل
1 بهمن 92 10:09
سلام عزیزم . خوبی ؟ من امروز اومدم وبتو کامل دیدم . خدا این توت فرنگی رو واست نگه داره ایشالا .
ماماني
پاسخ
سلام غزل جون مهربون . مرسي دوست جونم كه برام وقت گذاشتي .مهربونيات شرمندم كرد عزيزدلم
سمیه
1 بهمن 92 10:35
عزیزممممممممممممم.قربونش برم داره نمازم میخونه . دخملی بلا.
ماماني
پاسخ
اي جانم مرسي از اين همه احساس . انشاله عروسك شما رو به زودي زيارت كنم دوستم
ayhan
2 بهمن 92 9:45
قبول باشه عزیزم
ماماني
پاسخ
دوست جون چرا آپ نمي شي دلم براي آيهان تنگيده
فریبا
2 بهمن 92 14:54
خدا حفظش کنه برات گلم
ماماني
پاسخ
مرسي خاله فريييييييييييبااا جووووووووووووووون خيلي خيلي دوست دارم
مامان یاسمن و محمد پارسا
2 بهمن 92 16:46
وای حاج خانم خوشگله قبول باشه
مامان یاسمن و محمد پارسا
2 بهمن 92 16:48
مامان پست بالای قسمت نظراتش غیر فعاله اینجا کامنت می زارم فدای نازی دختر که اینقده موش موشی میوه می خوره
مامان متین جون
7 بهمن 92 22:37
سلام قبول باشه خاله جون.واس ماهم دعامیکنی؟؟؟
مامانی غزل جون
14 بهمن 92 13:28
نمازت قبول باشه عزیز خاله برا ما هم دعا کن
ماماني
پاسخ