پرنيان جوني پرنيان جوني ، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره

نفس من و بابا

شيطنت هاي دختركم

1392/11/12 12:14
نویسنده : ماماني
299 بازدید
اشتراک گذاری

عروسكم سلام 

چهارشنبه با هم رفتيم عروسي پسر عمو ماماني. چون باباحجت سركار بود ما مجبور شديم با دايي اصغر جوني و آقاجون اينا بريم . جاي بابا حجت خيلي خيلي خالي بود و

من هم نبودش رو خيلي احساس مي كردم ولي طفلي مجبور بود بره سركار . 

مهربونم doll4.gif

از وقتي كه راهي شديم دائم دعا مي كردم كه شما نه اذيت بشي و نه مامان جون رو اذيت كني. خدا رو شكر شما هم حسابي خانوم بودي و مامان جون رو شرمنده كردي .

در طول مسير كه بيشتر خواب بودي وقتي هم كه بيدار شدي براي خاله جون و زندايي حسابي دلبري مي كردي .

عروسك دوست داشتني ماماني 0146.gif

وقتي رسيديم سالن با تعجب به اطراف نگاه مي كردي . الحمدلله با هيچ كس غريبي نمي كردي و پيش هركس مي رفتي اگر دفعه اول بود كه مي ديديشون با تعجب نگاه مي كردي

وقتي هم كه آهنگ مي خوندن شما درجا ذوق مي زدي ولي اگر قبلا ديده بوديشون يك لبخندي تحويل مي دادي . خيلي ناز شده بودي . مثل يك قرص ماه 

ماماني بخاطر اينكه بتونم راحت ازت عكس بگيرم بهت يك سيب دادم كه پشيمون شدم ........

وقتي صدات مي كردم.......

و....

بعد از دو ساعتي شيطنت بالاخره خوابت گرفت. ماماني به فدات من موندم توي اون شلوغي چطوري خوابت رفت مثل فرشته ها پاك و معصوم خوابيده بودي .......

دختر نازنيننم اميدوارم هميشه شاد باشي و مثل همين روزها برام بخندي و هيچ وقت بار غم رو چهره مثل ماهت نبينم .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

فریبا
12 بهمن 92 17:02
عزیزم ماشالاه خاله جان چه ناز خوابیدی قرمزم خیلییییییییی بهت میا د خاله
ماماني
پاسخ
مرسي خاله مهربونم
مامان سه قلوها
13 بهمن 92 11:58
سلااااام عزیزم ای جووووووووونم ، چقده نااااااازه این عکساش ، الاااااااااهی خدا حفظش کنه بابت همدردیت هم خیلی ممنون ، خیلی بهترم از اون روز به بعد ، البته هر وقت که .............. اصلا مهم نیس ، همین که همسرم و گل پسرام و شما دوستای گلمو دارم دیگه اهمیتی نداره اون حرفا فدااااااااااات مواظب این فرشته کوچولو هم باش
ماماني
پاسخ
مامان سه قلوها
13 بهمن 92 11:58
راستی ، شما رو لینک کردم با اجازه
ماماني
پاسخ
ترنم
13 بهمن 92 14:03
سلام عزیزم دختر نازت چطوره؟ با اجازه یه بوس از طرف من خدا حفظش کنه ایشالله ممنون دلداریم میدی والا من امیدم فقط خداست
ماماني
پاسخ
سلام عزيزدلم . خاله جون دخمل من هم خوبه . خواهش مي كنم من هم شما رو مي بوسم انشالا كه خدا ني ني جون شما رو هم حفظ كنه
مامان ایمان
13 بهمن 92 16:21
واییییییییییی الهی لباساشوووووووووووووووووووووو بگردمم خوشگل خانوم من عاشق این سیب خوردنتم فدات بشممممممممممم
ماماني
پاسخ
مرسي عززززززززززززززززززززيزززززززززززززززززم . خيلي دوست دارم خاله جون ايمان جونم رو ببوس
لیلا بزرگی
14 بهمن 92 8:53
سلام دوستم ماشاله خیلی دخمل نازی داری خدا حفظش کنه از طرف من ببوسش خیلی دلم برات تنگ شده دوستم
ماماني
پاسخ
سلام نازنينم