پرنيان جوني پرنيان جوني ، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره

نفس من و بابا

ميوه خوردن گل نازم

1392/11/2 12:06
نویسنده : ماماني
341 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته ماماني 

عزيز دلم اين روزها همه كارهات برام شيرينه و باعث مي شه كه همه خستگي كار روزانه به راحتي فراموشم بشه . آنقدر براي من و بابايي عزيزي كه حاضر نيستيم يك لحظه با تو بودن رو با دنيا عوض كنيم . 

عروسك دوست داشتني مامان 

الان چند روزي هست كه ماماني سيب و موز رو به دست مي دم تا خودت نوش جان كني . شما هم بخاطر درد لثه هات شديدا استقبال مي كني 

 

دخملم اينجا با حرص داري لثه هات رو فشار مي دي ...

بعد هم كه متفكرانه داري طعم موز رو مزه مي كني ...

عسلكم 

مامان قربونت برم ؛ جديداً به شدت به آهنگ پيام هاي بازرگاني علاقه مند شدي . تو هر شرايطي كه باشي صورت مثل ماهت رو به سمت تلويزيون بر مي گردوني و نگاه مي كني . هركس هم هر چقدر صدات بزنه هيچ عكس العملي نشون نمي دي .

دلبندم 

خيلي خيلي دوست دارم بوووووووووووووووسوووووووووووو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان ایمان
3 بهمن 92 4:38
عزیزم ببین چجوری میخوره فسقلییییییییییی عزیزم بخور نوش جان کن تپل بشی وقوییییییییییییییییییی الهی خاله واست بگردهه
ماماني
پاسخ
مرسي خاله جونم دوست دارم بوس
ابجي سجا
4 بهمن 92 11:56
ممنون خاله جوون خيلي خوش اومدين خدابراتون دخترتون رو نكهداره
نازي مامان پورياپارسا
4 بهمن 92 23:30
الهي قربونش برم ماماني اسپند يادت نره
ماماني
پاسخ
عزيزم ممنون .
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
5 بهمن 92 10:54
سلام عزيزم ممنون كه پيش ما اومدي دخمل نازي دارين خدا حفظش كنه ... اي جان چه جوري موز ميخوره ..... خصوصي هم دارين
ماماني
پاسخ
مرسي خاله جون كه ما رو مورد لطف قرارداديد . بوس
مامان کیانا و صدرا
5 بهمن 92 17:31
سلام عزیزم.ممنونم که به من و گلهام سر زدین.امید که پرنیان جون همیشه ایام سالم و سلامت باشه
ماماني
پاسخ
مرسي خاله جونم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
6 بهمن 92 18:05
درسایه درختی که یک نفر جا دارد تو بمان......!من به زیرآفتاب ماندن درکنارت راضیم......
ماماني
پاسخ
مهربون با احساسم
ابجي سجا
6 بهمن 92 21:05
ازین به بعد بیایم به جای دعا ها و حاجتای رنگ و وارنگمون فقط یه چیزو بگیم... "راضیم به رضای خدا" حاجتاتون روا...
ماماني
پاسخ
اي جان عزيزم . حاجت شما هم روا التماس دعا
مامان روشا
7 بهمن 92 11:20
وای وای چه نفس نازی واقعا این سن بچه ها حسابی خوردنیه من هنوز عکس های روشا رو می بینم دلم غش می ره خدا برات حفظ کنه
ماماني
پاسخ
مرسي خاله جون
میترا
7 بهمن 92 16:20
عشق یک واژه ی زلال است ، تو باید باشی قلب من زیر سوال است ، تو باید باشی فال حافظ زدم آن رند غزلخوان هم گفت... زندگی بی تو محال است ، تو باید باشی...
محبوبه مامان الینا
8 بهمن 92 8:43
به به ماشاله چه دختر خوردنی و نانازی
ماماني
پاسخ
مرسي عززززيزززم
مامان متین جون
8 بهمن 92 21:26
ماماني
پاسخ
مامانی غزل جون
14 بهمن 92 13:29
ای جووووووونم غزلک منم با حرص لبهاشو گاز میگیره کی میشه دندون هاشون در بیاد کوچولو ها راحت شن