پرنيان جوني پرنيان جوني ، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره

نفس من و بابا

امروز دلتنگم .................

1392/11/8 11:14
نویسنده : ماماني
260 بازدید
اشتراک گذاری

فرشته آسماني من پرنيانم 

دخترم، همپای لحظه های دلتنگی ام ،

به پاکی چشمانت قسم که تا ابد دوستت خواهم داشت

بی آنکه دغدغه فردا را داشته باشم

زیرا می دانم فردا بیشتر از امروز دوستت خواهم داشت… اما.....

 مهربونم

ماماني امروز دلتنگمابتسامات وبكاء سمايلات حزينه ابتسامات وخيبه و دل نگران فرداي تو . نميدونم چرا بد جور دلم گرفته و نمي تونم اشكهايابتسامات وبكاء سمايلات حزينه ابتسامات وخيبه لعنتي رو مخفي كنم .  

اين روزهاي سرد و بي روح زمستوني خيلي دلگيره مامان . توي اين يك ماه با اين اتفاق هايي كه برامون افتاد من و بابايي يكجورايي خسته ايم . از خداي پاكيها خواستم كه زود تر با يك خبر خوش شادمون كنه . كاش اين روزهاي دلگير زودي تموم شه . نگران تو و بابايي و آينده و زندگيمونم . 

اين روزها همه دغدغه مامان آرامش تو و آينده توست . دختر نازنين ماماني من نگران آرامش توام . نفسم هر روز كه مي گذره و تقويم دوران يك روز از زندگي پربركتت رو رقم مي زنه و تو بهترينم بزرگ تر مي شي ماماني استرسماسترس بيشتر مي شه. تحمل اينكه تنهات بگذارم سخت تر مي شه . ماماني به فداي چشمهاي پاك و مهربونت امروز صبح وقتي مي خواستم بيام اداره با او نگاه مهربونت انرژي گرفتم ولي دلم رو آتيش زدي وقتي خواستم از در بيام بيرون گريه كردي .....

پرنيان جان 

مي نويسم تا بدوني كه بي تو لحظه لحظه عمرم سخت مي گذره . خدا رو شكر باباجوني و مامان بزرگ و خاله جون هستند با وجود اين عزيزان خيالم خيلي راحته . 

دختركم

الهي كه زودتر بزرگ بشي و ماماني بتونم باهات درد دل كنم . مامان به فدات امروز خيلي خيلي دلم گرفته و بهت نياز دارم . مي دوني دخترم يك حرفهايي هست كه آدم نمي تونه به هر كسي بگه ولي تو همه كس مامان جوني . خيلي دوست دارم . 

عروسك دوست داشتني مامان Baby Babysخيلي خيلي دوست دارم براي من و بابا جون خيلي خيلي دعا كنم . 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان آیهان
8 بهمن 92 11:24
دوست خوبم چرا دلت گرفته غصه نخور دختر ماهی مثل پرنیان داری .ان شالله که پرنیان جون تنش سالم باشه همیشه و زیر سایه پدرمادرمهربونش بزرگ بشه
ماماني
پاسخ
مرسي دوستم كه بهم سر زدي . نمي دونم چرا اينقدر دلم گرفته . دلم مي خواست الان اداره نبودم و تنها مي تونستم يك دل سير گريه كنم دوستم