پرنيان جوني پرنيان جوني ، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

نفس من و بابا

مادر.................

1393/2/15 12:22
نویسنده : ماماني
858 بازدید
اشتراک گذاری

خداي من بالاخره من هم " مادر " شدم 

اين جمله ايست كه قريب 17 ماه است من با خود تكرار مي كنم . ولي به جرات اعتراف مي كنم كه هنوز باورش برايم سخت است .وقتي خودم را در جايگاه مادر مي بينم تمام وجودم را ترس فرا مي گيرد .
مي ترسم و گاهي مي لرزم .

پرنيانم

از همان لحظه كه فهميدم تو در بطن مني به خود مي باليدم و خدا را هزاران بار شكر مي كنم كه بر من نام مادر نهاد  وقتي چشمهاي معصومت را به اين دنيا باز كردي  همه مادر شدنم را تبريك گفتند حتي مادرم . ولي آن لحظه كه براي اولين بار تو را در آغوشم گرفتم و از شيره وجودم سيرابت كردم عاشقانه ترين لحظه مادر بودن من بود.  هيچ قدرتي قادر به كنترل اشكهايم نبود .

دختركم

 امسال اولين سالي است كه مادر بودن را تجربه كردم . برايت مادري كردم. در اين ده ماهي كه از وجود پربركت تو در كنارم گذشت  مادرانه هايم براي تو بود. روزها مي گذرد و من مادر مي مانم و هرچه مي گذرد مسئوليت من بعنوان مادر سنگين تر مي شود . بارها با خود انديشيده ام من كه هنوز محتاج نوازش مادرم هستم ! اصلاً من  كجا و مادرم كجا !  تمام دلهره ام اين است كه تو هيچ وقت احساس تنهايي نكني . دخترم عاشقانه هايم براي تو.

زيبا ترين و تكرار نشدني ترين حس من روزي بود كه براي اولين بار مرا صدا زدي با زبان پاك و معصوم كودكيت مرا " ماما "  خواندي .

نازنينم

من مادر شدن را با تو درك كردم

در آن لحظه كه تو را در آغوش مي گيرم و آرام در گوشهايت لالايي زمزمه مي كنم .......

در آن لحظه كه تو را بوسه باران مي كنم و تو برايم مي خندي .............

در آن لحظه كه انگشتهاي كوچكت را به دور انگشت من حلقه كردي و سفت فشردي ..............

در آن لحظه كه چشمهاي پاكت را در چمشانم خيره كردي و نگاهت را به نگاه مضطربم گرده زدي و به من اميد دادي

همه اينها مسئوليتم را سنگين تر مي كند . پاكي تو مرا به خود مي آورد و به روزهاي بي رونق من رونق مي بخشد .

  تويي تنها اميد من در اين وانفساي روزگار ....دستان کوچکت ، آن نگاه معصومت،  خنده های بی بهانه ات، آن صورت معصوم و بی آلایشت ، مرا در خود در ابدیت تکرار مي كند . تو پشتوانه بی کسی های منی، تو زندگی و عطر وجود منی، تو امید تک تک لحظه های منی، تو صدای مبهم درون منی تو تمام عاشقانه های منی، ای دخترم ناز بانو ،  ای سرو زیبای من ، ای گل نرم و نازک من، ای كه عطر وجودت مرا در برگرفته ، آن چشمان و آن نگاه زیبایت برای من اوج بودن است . من با تو در تاریخ تکرار شدم . من باتو روحم را در وجودت دمیدم من قلبم را بیرون از جسم به تپش واداشتم و من بدون تو یعنی هیچ

مي نويسم برايت تا بداني دوستت دارم .

دخترم

دوست دارم براي مامان بزرگ مهربونت هم بنويسم . يادت باشه دختركم كه مامان بزرگ هميشه ياور من و تو بوده و هست . سايه اس برسر همه ما مستدام باد مي نويسم برايش به پاس مهرباني و براي زحمتهايي كه براي من كشيده است ...

 

مامان قشنگم

سلام

تو بهترين قصه زندگي منی. تو به من درس زندگی آموختی. تو چون پروانه سوختی و مهربانانه با سختی های من ساختی. ماماني دستهاي گرمت ، نوازشهاي بي منتت هميشه پشتوانه روزهاي سخت من است ، ستاره ها نمایی از نگاه توست و مهتاب پرتوی از عطوفتت، و سپیدي موهايت حكايت خستگيهايت. مامان مهربونم ، اگر نمی توانم زحمت هایت را جبران كنم و محبت هایت را سپاس گزارم، مرا ببخش . بخاطر همه شبهايي كه بر بالينم بيدار بودي و نخوابيدي مرا ببخش . مرا حلال كن اي بهترينم . بوسه بر دستان مهربانت مي زنم و قدمهاي پاكت را بر چشمانم مي گذارم  . به خاطر همه بديهايم مرا ببخش

جوانی هایت را

با بچگی هایم پیر کردم.............

مرا به موی سپیدت ببخش مادر!!!!

 

پسندها (1)

نظرات (52)

فریبا
30 فروردین 93 19:57
سلاااااام دوستم روزت مبارکککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککک
میترا(مامان مهران)
30 فروردین 93 21:06
مهم نیست در چه سنی باشم ، هر زمان چیز جدید یاد میگیرم دلم میخواهد فریاد بزنم : مامان بیا نگاه کن ! گلم روزت مبارک
ماماني
پاسخ
قربونت برم عزيزم
آوايي ( لي لي )
31 فروردین 93 2:30
حس قشنگیه یکی نگرانت باشه سعی کنه ناراحتت نکنه،حس قشنگیه... وقتی ازش جدا میشی: اس ام اس بده:عزیز دلم رسید؟ یهو بغلت کنه یهو...تو جمع....در گوشت بگه:دوست دارم حس قشنگیه ازت حمایت کنه، وقتی حق با تو نیست.... اره ....دوست داشتن زیباست......... روزت مبارك عزيزم❤
ماماني
پاسخ
فدات بشم خانومي . بوس
آوايي ( لي لي )
31 فروردین 93 2:30
خيلي زيبا بود ... خدا سايه ي تورو بالاي سر پرنيان و ساي مادر گلت رو بالاي سر همتون تا ابد حفظ كنه انشالله
ماماني
پاسخ
مرسي عزيزم .......... فدايي داري خواهري .
زهرا مامان ارتا
31 فروردین 93 17:03
خواهر خوبم روزت مبارک ___████__████_███ __███____████__███ __███_███___██__██ __███__███████___███ ___███_████████_████ ███_██_███████__████ _███_____████__████ __██████_____█████ ___███████__█████ ______████ _██ ______________██ _______________█ _████_________█ __█████_______█ ___████________█ ____█████______█ _________█______█ _____███_█_█__█ ____█████__█_█ ___██████___█_____█████ ____████____█___███_█████ _____██____█__██____██████ ______█___█_██_______████ _________███__________██ _________██____________█ _________█ ________█ ________█ _______█
ماماني
پاسخ
فداي تو عزيزم
آیهان
31 فروردین 93 17:27
روز مامان مبارک
ماماني
پاسخ
مرسي مامانم
مامانی غزل جوون
31 فروردین 93 18:52
ییک سلام قشنگ و یک دعای ناب از ته دلم تقدیم به تو نازبانو که جنست کیمیاست ,عهدت وفاست ,مهرت صفاست و حسابت از همه جداست... روزت مبارک
ماماني
پاسخ
فداي تو عزيزم
مامان هیمن
31 فروردین 93 22:53
سلام دوست جونی روزت مبارک باشه عزیزم
ماماني
پاسخ
همچنين عسلم . فدايييي داري خواهر
مامان هیمن
31 فروردین 93 23:02
خصوصی گلم
ماماني
پاسخ
اومدم عزيزم
♥مامان متین جون♥
1 اردیبهشت 93 11:35
تقدیم با عشق و احترام http://forum.hammihan.com/user_images/10_01_2013/22504.png فدای داررررررررررری
ماماني
پاسخ
فدات بشم عزيزم . بدجوري دلم هواشو كرده . از صبح هزار بار آهنگ امام رضا حامد زماني رو گوش كردم. من امام رضا مي خوام بدجورررررررررررررر
♥مامان متین جون♥
1 اردیبهشت 93 12:51
فداتشم..ایشالله قسمتت شه زودی بیای پیشش خواهری وای ماهم دعا کن..دل شکسته ارزشی تره...
آوايي ( لي لي )
1 اردیبهشت 93 15:50
امام رضا مارو طلبيده خواهر اما يه مشكلي دارم كه دعا كن حل شه و بتونم برم ... اخه اوا نظر داره كه ببرمش پابوس اما رفتنمون با خداست و برگشتمونم همين طور ... دعا كن جور شه ...
ماماني
پاسخ
اي جونم الهي كه به زودي امام رضا مي طلبه و مشكلت حل مي شه .
آوايي ( لي لي )
1 اردیبهشت 93 15:56
دوسسسسسستون دارم بوووووووس.... ديگه واقعاً اميدي به پيدا شدن رخش ندارم فقط دلم از اين ميسوزه كه خيلي براي داشتنش ........ بگذريم... پولش خيلي خيلي حلال بود حرومش باشه
ماماني
پاسخ
مامان نی نی
2 اردیبهشت 93 13:56
سلام مامان مهربون روزت مبارک انشاالله که سالیان سال سایه ات بالا سر پرنیان جون مستدام باشه و الهی به حق مادر سادات که خدا سایه پدر و مادرای هممون رو روی سرمون نگه داره مامانا همه شون نازن همه شون فرشته هستن
ماماني
پاسخ
قربونت برم عزيزم
مامان بردیا شیطون
2 اردیبهشت 93 16:36
روزت مباااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارک
مامان بردیا شیطون
2 اردیبهشت 93 16:36
کسی باش که عمری با تو بودن، یک لحظه ؛ و لحظه ای بی تو بودن، یک عمر باشد . ...
ماماني
پاسخ
قربونت برم اساسي
ترنم
3 اردیبهشت 93 10:52
ایشاله سایت همیشه رو سر پرنیان خوشگله باشه
مامان اهورا(نرگس)
4 اردیبهشت 93 12:03
خدا همه مامانارو حفظ کنه سایه شمام از سر پرنیان خوجل کم نشه
ماماني
پاسخ
فداي تو خوشملم
باران قاصدک
5 اردیبهشت 93 19:46
سلام عزیزم کوچولوی ناز و دوست داشتنی داری ،‌ خدا برات نگهش داره ایشاله عروسش کنی خوشحال میشم به وبلاگ من و دخترام هم بیای منتظرتمااااااا
ماماني
پاسخ
مامان اهورا(نرگس)
6 اردیبهشت 93 9:01
روزت مبارک پرنیان عزیزروببوس
ماماني
پاسخ
مرسي گلم روز شما هم مبارك
باران قاصدک
6 اردیبهشت 93 23:36
♥مامان متین جون♥
7 اردیبهشت 93 18:05
خصوصی پیامیدم اومدیا
ماماني
پاسخ
مامان سمیه
8 اردیبهشت 93 19:37
اینا مال پرنیا جونیه.
ماماني
پاسخ
اين ها هم مال جيجر طلاي شماست
مامان نی نی
9 اردیبهشت 93 6:48
سلام مامانی یه زحمت : یادمه یه فیلم از پرنیان جچون توی وبلاگ گذاشته بودین میشه برام توضیح بدین چطوری میشه فیلم گذاشت توی وبلاگ
ماماني
پاسخ
میترا
9 اردیبهشت 93 12:17
سلام گلم هنوز دیر نکرده برای دندان دراورند اما برو دکتر ویتامین D بهتون میده
ماماني
پاسخ
♥پرنیان♥مامان متین
9 اردیبهشت 93 17:53
منو لینک نکردی عایا؟
ماماني
پاسخ
عشقم لينكي ولي نمي دونم چرا لينكستونم از وقتي قالب وبم رو عوض كردم هنگيده
مامان و مهزیار
10 اردیبهشت 93 9:10
سلام عزیزم. روزت مبارک. از اينکه به مون سر زدی خیلی خوشحالم. دختر گلت ببوس
ماماني
پاسخ
مامان بردیا شیطون
10 اردیبهشت 93 15:13
♥۞♥ ♥۞♥♥۞♥ ♥۞♥♥۞♥♥۞♥ I loOoOoVe YoU So MuCh ♥۞♥♥۞♥♥۞♥ ♥۞♥♥۞♥ ♥۞♥
ماماني
پاسخ
خواهر جوني هلاكتم با اين همه ذوق
_HtmJ28Lu7VysRjit9L4i2yGw7o7jEm7RfWjDEeFlY1vNAcdI6JfcYYCU9PbNgOv
10 اردیبهشت 93 16:14
حتما عزیزم شمام منو از دعا خیرتون فراموش نکنید ارزومند ارزوهایتان
♥مامان متین جون♥
11 اردیبهشت 93 17:45
حالا خودمو دیدم..خخخخخخخ راستی.... شنیدم ادمای بزرگ اراده می کنن و آدمای کوچیک آرزو، تو شب آرزو ها، آرزو های ما کوچیکا رو فراموش نکنید.. .
ماماني
پاسخ
قربونت برم خواهري نازم دوشتت داشته بيدم عسسسسسسيسم
مامان بردیا شیطون
11 اردیبهشت 93 22:57
.*..lovelovelo…* …*..lovelovelove….* ..*.lovelovelovelove…*…............*….*….* .*..lovelovelovelovelo…*………*..lovel….* *..lovelovelovelovelove…*….*…lovelovelo.* *.. lovelovelovelovelove…*….*…lovelovelo.* .*..lovelovelovelovelove…*..*…lovelovelo…* ..*…lovelovelovelovelove..*…lovelovelo…* …*….lovelovelolovelovelovelovelovelo…* …..*….lovelovelovelovelovelovelov…* ……..*….lovelovelovelovelovelo…* ………..*….lovelovelovelove…* ……………*…lovelovelo….* ………………*..lovelo
ماماني
پاسخ
مامان دردونه
12 اردیبهشت 93 16:08
سلام عزیزم ...خوبی؟؟؟دخمل نازم چطوره؟؟؟
ماماني
پاسخ
سلام عزيزدلم مرسي ما خوبيم . الحمدلله . فدايي داري خواهري بدجور
مامانی غزل جون
13 اردیبهشت 93 17:31
دوست جونی خصوصی داری
ماماني
پاسخ
مامان بردیا شیطون
13 اردیبهشت 93 20:00
سلام عزیزم خصوصی
ماماني
پاسخ
مامان بردیا شیطون
13 اردیبهشت 93 20:04
منم خیلی دوست دارم شما رو ببینم خوشحال میشم با اونا نشد یه قرار با هم میزاریم
مامان بیتا و تینا
14 اردیبهشت 93 4:07
سلام عزیزم خدا مامان گلت رو برات حفظ کنه و سایش رو از سرت کم نکنه ما اپیم و منتظر حضور گرمت
مامانی غزل جون
14 اردیبهشت 93 8:57
چه آهنگ قشنگی گذاشتی خیلی قشنگه ممنونم به غزلی سر میزنی ملوسکتو ببوس عزیزم
ماماني
پاسخ
فدايي داري خواهر
مامانی غزل جون
14 اردیبهشت 93 12:26
دوست جونی بیا ببین این فسقل با آهنگ وب پرنیان کوچولو چه حالی میکنه منو باباش از خنده ریسه رفتیم چه رقص پایی میره
ماماني
پاسخ
الهي قربونش برم من اتفاقا پرنيان عاشق اين آهنگه . تو اوج گريه تا براش مي گذارم شروع مي كنه رقصيدن
مامان بردیا شیطون
14 اردیبهشت 93 12:27
خصوصی
مامان بردیا شیطون
14 اردیبهشت 93 17:57
♥▒♥________♥▒♥ _____♥▒▒▒♥_____♥▒▒▒♥°° ____♥▒▒♥▒▒▒♥▒▒▒▒♥▒▒♥ ___♥▒▒▒▒▒♥♥♥♥♥▒▒▒▒▒♥ ____♥▒▒▒♥▓▓▓▓▓♥▒▒▒♥°°° _♥▒▒▒▒♥▓▓▓▓▓▓▓♥▒▒▒▒♥ ♥▒▒♥▒▒♥▓▓▓♥▓▓▓▓♥▒♥▒▒♥ _♥▒▒▒▒♥▓▓▓▓▓▓▓♥▒▒▒▒♥°° ____♥▒▒▒♥▓▓▓▓▓♥▒▒▒♥ ___♥▒▒▒▒▒♥♥♥♥♥▒▒▒▒▒♥°°° ____♥▒▒♥▒▒▒_▓♥▒▒♥▒▒▒♥ _____♥▒▒▒♥_▓____♥▒▒▒♥ ______♥▒♥__▓_____ _____________▓ ______________▓___ _______________▓ ________ஞ۩♣___▓___ஞ۩♣°°° _____ஞ۩♣ஞ۩♣__...
ماماني
پاسخ
لي لي
15 اردیبهشت 93 7:34
سلام خواهر خوبي دلم خيلي برات تنگ شده بود
ماماني
پاسخ
سلام فدات بشم ما بيشتر
لي لي
15 اردیبهشت 93 7:39
اوايي پاي چپش شكسته
ماماني
پاسخ
الهي خاله بميرم براش
لي لي
15 اردیبهشت 93 7:44
نت ام يه دفعه بي دليل قطع شد و به بدبختي وصل شد ... جات خالي يه قرار وبلاگي نمايشگاه كتاب گذاشتيم ... دسترسي بت نداشتم خبرت كنم متاسفانه
ماماني
پاسخ
لي لي
15 اردیبهشت 93 7:47
به خدا چشش كردن بچم و
ماماني
پاسخ
بميرم براش تورو خدا هر روز صدقه بگذار براش
لي لي
15 اردیبهشت 93 7:48
فكر كن داشته از مبل مي اومده پايين
ماماني
پاسخ
لي لي
15 اردیبهشت 93 7:56
خواهر خصوصي ازت نيامد
لي لي
15 اردیبهشت 93 9:04
خواهر نه شمارت نيامد برام بيا خصوصي
ماماني
پاسخ
لي لي
15 اردیبهشت 93 9:09
نه خواهر اصلاً ازت شماره اي نيامده احتمالاً اول صبحي ني ني وبلاگ كامنت هارو درست به مقصد نميرسونه
ماماني
پاسخ
مامان بردیا شیطون
15 اردیبهشت 93 13:07
▒)(▒)_______███☼███____(▒)(▒) (▒)(█)(▒)__ ███_☼██████ _(▒)(▒)___██____████████ _________██____███▒▒▄▒▒.... __________██____█▒▒▒▒▒▒... ___________██____ █▒▒▒♥___(▒)(▒) ____________██_____▒▒____(▒)(█)(▒) __________ __██____▒▒______(▒(▒) _____________██__▓▓▒▓_______█ ________██__██ ▓▓▓▒▒▒▓____█ _(▒)(▒)___███_ ▓▓_▓▓▓▓▓___█ (▒)(█)(▒)______▓▓__▓▓▓▓▓___█ _(▒)(▒)_____ _▓▓__▓▓▓▓▓___█___█ ___________ ▓▓___▓▓▓▓_▓___█_█ __________ ▓▓___▓▓▓▓__▓▓__█ _________ ▓▓___███☼█__▓▓__█ ___♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥ __▓▓_█ ___ ♥▒♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒▒♥▒♥__▒▒▒ ____ ♥▒♥▒▒♥▒♥▒♥▒▒♥▒▒♥▒____█ ______ ♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒▒♥▒♥__█ ________♥▒▒♥▒▒♥▒♥▒▒♥▒▒♥▒♥ ___________♥▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒ _______________▓▓_▓▓ _(▒)(▒)_________▓▓_▓▓ (▒)(█)(▒)_______▓▓_▓▓ _(▒)(▒)_________▓▓_▓▓ _______________▓▓_▓▓ _______________▓▓▓▓ _______________▓▓▓ ______█████████ ________██____██ ______█☼█____██ ______█_______██ ______________█☼█
ماماني
پاسخ
معصومه
15 اردیبهشت 93 14:16
واقعا اسمش به چهره ی زیباش میاد چه دختری هزار الله اکبر داره دوستش دارممممم مممنونم بهم سر زدی گل نازم از آشناییت خوشحالم
ماماني
پاسخ
قربونت برم گلم
باران قاصدک
17 اردیبهشت 93 14:51
__$$$$$$ ______$$$$$$__$$$$$$$$__$$ ____$$____$$$$__$$$$__$$$$ __$$______$$$$$$__$$$$$$$$ __$$____$$$$$$$$__$$$$$$ __$$$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$ $$__$$$$$$$$$$__$$__$$$$$$ $$$$__$$$$$$__$$__$$$$ __$$$$______$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_$ _$$$$$$$$__$$$$$$$$$__$$$ __$$$$$$___$$$$$$$_ $$$$ ___$$$$_____________`$$$ ___________________ $$ __________________`$$` ________________$$` _____$$$$$$$$$$ ___$$$$$$$$$$ _$$$$____$$_$` $$$$$__$$___$$___$$$$ $$$$$$$______`$$_$$$$$$ $$$$__________$$$_____$ $$___________` $$____$$ _____$$$_____$$`___$$$$ ___$$$$$$___$$__$$$$$$ __$$$$$$$$_$$_$$___$$$ _$$$____$$$$_$$__$$$$ __$$_____$$_$$$$$$$ ___$______`$$ ___________$$ ____________$$` ___________`$$ __________$$ _________$$ ________$$
ماماني
پاسخ
مامانی آیلین
27 اردیبهشت 93 10:45
سلام چه دختر جیگری
ماماني
پاسخ
مرسی عزیزم